نسخه چاپی

رئيس جمهور، مسؤلان و خيرين دريغ نورزند!!

كسی نگاه معصومانه « چهار قلوهای ایلامی » را نمی بیند

عکس خبري -کسي نگاه معصومانه « چهار قلوهاي ايلامي » را نمي بيند

در شهر ایلام جوانی 34 ساله، بیكار و فاقد شغل ثابت، صاحب 4 نوزاد شده و دغدغه های خوراك و پوشاك این جگر گوشه هایش وی را به شدت آزرده است.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، پدر این چهار قلوها در گفت گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اواخر سال 1390 ازدواج نموده ام و هم اکنون بیکار و مستأجرم، می گوید: در طول دوران زندگی سعی نموده ام که با توکل بر خدا، توسل به ائمه معصومین(ع) و با جدیت و پشتکار، زندگی ام را اداره کنم و همچنان نیز به لطف خداوند و توجه معصومین امیدوار هستم.
شهاب هوشمندفر با اشاره به اینکه در تاریخ 22/4/92 صاحب این چهار نوزاد شده ام و آنان را هدیه خداوندی و آقا امام رضا(ع) می دانم، می افزاید: با لطف خداوند و با کمک تنی چند از اقوام در حال حاضر فرزندانم در صحت و سلامت کامل به سر می برند.
وی با اشاره به اینکه به علت بیکاری و نداشتن شغل ثابت، بالا بودن هزینه سرسام آور زندگی و کمبود شیرخشک، هم اکنون برای تأمین ضروریات و مایحتاج زندگی با مشکلات زیادی مواجه شده ام، اظهار می دارد: برای دریافت کمک و مساعدت، مکاتبات زیادی با ادارات و نهادهای دولتی داشته ام اما متأسفانه تا الان هیچ مسؤل یا نهادی در این خصوص مساعدت ننموده و تنها بهزیستی استان مصرف پوشاک یک روز نوزادان را فراهم کرده است.
پدر« آیدین و آرمین، آوین و آذین » در حالیکه با چشمانی پر از حسرت و اضطراب به نوزادانش نگاه می کند، یادآور می شود: در این مدت آسایش و آرامشمان را وقف سلامتی و تأمین شیر خشک، نگهداری، پرستاری، البسه، پوشاک و نیازهای ضروری این جگر گوشه ها نموده ایم و امیدواریم بتوانیم این هدیه های خوب خدا و ثامن الحجج(ع) را به خوبی و با صحت و سلامت بزرگ کنیم و به جامعه تحویل دهیم.
شهاب هوشمندفر با بیان اینکه تنها 48 روز از تولد نوزادانم می گذرد و مراقبت از آنان به صورت همزمان کار دشواری است، بیان می دارد: تاکنون و با رنج و مشقت و صرف هزینه فراوان تنها چند قوطی شیرخشک را از استان های همجوار تأمین کرده ایم و این تعداد شیر خشک صرفاً جوابگوی چند روز این نوزادان است.
وی با اشاره به اینکه به سبب کمبود شیر خشک بعضی شب ها ناچاراً به نوزادانم قند داغ « آب قند » می دهم، خاطرنشان می سازد: تحمل بار سنگین بیکاری، دادن اجاره خانه و تأمین مایحتاج زندگی و نیازهای نوزادان ما را کلافه کرده است.
این شهروند مستأجر و بیکار مهرانی به هزینه های هنگفت تأمین خوراک و پوشاک نوزادانش اشاره و تصریح می کند: تأمین مایحتاج و نیاز این نوزادان در شرایط کنونی بسیار مشکل است و از مسؤلان استانی و کشوری، خیرین و مردم فهیم استمداد می طلبم تا برای رفع مشکلات این چهار قلوی مهرانی از هیچ حمایتی دریغ نورزند.
امید است همانطور که رئیس جمهورمحترم، مسؤلان امر و خیرین عزیز به یاری « 5 قلوهای مشهدی » شتافتند، والدین این نوزادان در انتظار را نیز مورد تفقد ویژه قرار دهند و باقیات و صالحاتی ماندگار را برای خود به یادگار بگذارند.
گفتنی است آدرس و شماره تماس این خانواده در دفتر سرپرستی روزنامه قدس در استان ایلام موجود است و جویندگان طریق وصال و خیران نیک اندیش می توانند با شماره 3117 341 0918 تماس حاصل فرمایند.

۱۳۹۲/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...