نسخه چاپی

معتادان برای ترك به این استان بروند

استان زنجان جزو مراكز امن و پاك در تعداد معتادان و انواع مواد مخدر محسوب می شود كه این موضوع بیانگر پایبندی مردم به مبانی دینی و اعتقادی است.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان مقابله و پیشگیری از گسترش مواد مخدر را جهاد اکبر عنوان نمود و گفت: پاکی استان زنجان به لحاظ مصرف مواد مخدر مدیون اخلاق حسنه و اسلامی مردم استان زنجان می باشد که همواره در تمامی مباحث اخلاقی و دینی در کشور شهره می باشند.

احمدی تعامل و همدلی مسئولان را در این خصوص قابل توجه دانست و افزود: برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر در استان نگاه مطلوب مسئولان را جهت مقابله با مصرف مواد مخدر در استان را نشان میدهد.

استان زنجان جزو مراکز امن و پاک در تعداد معتادان و انواع مواد مخدر محسوب می شود که این موضوع بیانگر پایبندی مردم به مبانی دینی و اعتقادی است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ابلاغی قانون ماده ۱۶ لزوم ایجاد و جمع آوری معتادان پر خطر در مراکزی خاص به تمامی استان ها ابلاغ شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان پیشگیری از مصرف مواد مخدر را راه حل اساسی و کم هزینه مواد مخدر در کشور اعلام داشت و ادامه داد: باید با گسترش فرهنگ مقابله با شیوع مواد مخدر و ترویج ورزش در بستر جامعه با مواد مخدر بصورت جدی مقابله نمود.

۱۳۹۲/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...