نسخه چاپی

كنایه‌های مورینیو پس از شكست برابر بایرن

سرمربی پرتغالی چلسی شكست شاگردانش در دیدار سوپرجام اروپا برابر قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان را ناعادلانه دانست و آن را به ضعف عملكرد تیم داوری نسبت داد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، ژوزه مورینیو پس از آنکه مردانش در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب بایرن مونیخ شدند، اظهار داشت: ناراحتم چون به عقیده من تیم برتر میدان باخت. این هم عقیده من است. من هم می‌توانم عقیده داشته باشم و فکر نمی‌کنم که به خاطر داشتن عقیده مجازات شوم. فوتبال همین است و گاهی اوقات از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. گاهی اوقات تیم برتر میدان می‌‌بازد و این قابل قبول است، چون این هم بخشی از فوتبال است.

مورینیو ادامه داد: زمانی که ادن هازارد گل (دوم چلسی در دقیقه سوم وقت‌ اضافه اول) زد هنوز 27 دقیقه تا پایان بازی مانده بود و 27 دقیقه بازی پس از پایان 90 دقیقه آن هم با یک یار کمتر کار آسانی نیست. بازی با 10 نفر کار سختی است و به همین دلیل زمانی که هازارد گل زد فقط از مردانم خواستم که به کارشان ادامه دهند و هرگز فکر نکردم که کار تمام شده است.
زمانی که مارتینز گل (دوم و تساوی بایرن در وقت اضافه دوم) را زد، احساس کردم در حق ما بی‌عدالتی شده است، چون مستحق دریافت آن گل نبودیم اما فوتبال همین است. اشکالی ندارد.

مورینیو در خصوص اخراج رامیرز، هافبک برزیلی تیمش در دقیقه 85 بازی نیز اظهار داشت: فوتبال بازی 11 نفر برابر 11 نفر است. بازی 11 نفر برابر 10 نفر در رقابت‌های یوفا برای تیمی که یک یار بیشتر دارد آسان‌‌تر است و به همین من باید واکنش نشان می‌دادم و بازیکنانم را هدایت می‌کردم تا حتی با 10 بازیکن هم بتوانیم رقابت و راهی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کنیم. در پایان بازی در شرایطی که همه بازیکنان خسته بودند، آنها هر چه در توان داشتند انجام دادند و تجربه من برای هدایت تیم‌های 10 نفره به کمک‌مان آمد.

آقای خاص تصریح کرد: ما احساس می‌کنیم افرادی هستیم که زندگی‌شان با فوتبال گره خورده و زندگی‌شان با فوتبال می‌چرخد. همیشه احساس می‌کنیم نقش مهمی داریم و همیشه برای فوتبال شور و شوق داریم. به همین خاطر زمانی که عاشق فوتبال می‌شوید یک بازی را به خاطر اخراج شدن یکی از بازیکنان از بین نمی‌برید.

به گزارش تسنیم، سرمربی آبی‌پوشان لندن خاطرنشان کرد: در این بازی کارت‌های زرد زیادی باید داده می‌شد که داور از آنها صرفنظر کرد. یکی از آنها درست جلوی چشمان من رخ داد وقتی که دانته روی بازیکن ما خطا کرد. او قبل از آن خطا کارت زرد اولش را گرفته بود و داور دیگر کارت زرد دوم را به او نشان نداد. از لحاظ قانونی و اگر قرار بود قوانین موبه‌مو اجرا شود، خطای او کارت مستحق دریافت کارت زرد دوم بود اما همه اتفاقاتی که در طول یک بازی رخ می‌دهد بر اساس قانون پیش نمی‌رود.

مورینیو در خاتمه عنوان کرد: این اتفاقات رخ داده‌اند و دیگر کاری در مورد آنها نمی‌توانم کرد هرچند چنین اتفاقاتی برای من عجیب نیستند. زمانی که در چلسی بودم (دوره اول مربیگری در استمفوردبریج) 2 یا 3 بار برابر بارسلونا با 10 بازیکن بازی کردیم. زمانی که مربی اینتر شدم هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تقریبا یک ساعت با یک یار کمتر برابر بارسلونا بازی کردیم. در رئال مادرید هم برابر بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با 10 بازیکن به کارمان ادامه دادیم و حالا که به چلسی برگشته‌ام در سوپرجام دوباره با 10 بازیکن بازی کردیم. خودتان بروید و این اتفاقات را بررسی و نتیجه‌گیری کنید. من آدم بدشانسی هستم، واقعاً هستم.

۱۳۹۲/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...