نسخه چاپی

زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون كارشناسی ارشد پزشكی

رئیس مركز سنجش آموزش پزشكی گفت: تمام پذیرفته‌شدگان در آزمون كارشناسی ارشد پزشكی باید برای ثبت نام بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی از ۱۳ تا ۱۴ شهریور به اداره آموزش دانشگاههای علوم پزشكی پذیرفته شده مراجعه كنند.

به گزارش نما، غلامرضا حسن زاده گفت: اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان برای رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ۹۲ اعلام می شود.

وی افزود: تمام پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ ۱۳ تا ۱۴ شهریور به اداره آموزش دانشگاههای پذیرفته شده مراجعه کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً بر اساس گزینش علمی بوده است و مراحل گزینش عمومی پذیرفته شدگان به طور مستقل توسط دانشگاهها انجام می شود.

حسن زاده گفت: همچنین اسامی افراد جایگزین در صورت تصویب ۸ مهر‌ اعلام می‌شود و داوطلبان می توانند پس از مشاهده کارنامه خود در صورت داشتن اعتراض از طریق سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته و جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین می کند، هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

حسن زاده گفت: عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های مقرر به منزله انصراف است و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.پذیرفته شدگانی که پس از زمان ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبت نام مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را ندارند.

آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۲ در تاریخ ۹ خرداد در ۶۲ رشته پرستاری نظامی، تاریخ علوم پزشکی، مشاوره در مامایی، تکنولوژی گردش خون، بررسی سالمندی، مهندسی بیمارستان، سلامت سالمندی و مدیریت سلامت ایمنی و محیط زیست برگزار شد.

نتایج نهایی آزمون کارشنای ارشد رشته‌های علوم پزشکی ۶ شهریور اعلام شد.

۱۳۹۲/۶/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...