نسخه چاپی

پورشه و مازراتی ممنوع الورود شدند

براساس آخرین فهرست خودروهای مجاز وارداتی كه سازمان توسعه تجارت در هفته گذشته اعلام كرد، خبری از خودروهای پورشه و مازراتی نبود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سازمان توسعه تجارت در هفته گذشته فهرست خودروهای مجاز وارداتی امسال را منتشر کرد که در آن جایی برای خودروی پورشه و مازراتی در نظر گرفته نشده بود.


این گزارش حاکیست، بر طبق فهرست سازمان توسعه 102 خودرو اجازه ورود به کشور را دارند که در این فهرست تعدادی از خودروهای آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، کره ای، سوئدی، ژاپنی و چینی با برندهای هیوندای موتور، کیا موتورز، تویوتا موتور، بی ام و، آلفا رومئو، رنو، فولکس واگن، میتسوبیشی، هوندا، ای بی تی، ولوو، سایک موتور، سانگ یانگ، دایملز، جیلی و دانگ فنگ مجوز ورود به کشور را تا پایان امسال دریافت کرده اند.


اما دو خودروی گران قیمت بازار یعنی پورشه و مازراتی مجوز ورود را تا پایان سال جاری دریافت نکردند و این در حالی است که از ابتدای امسال با مجوزهای دولت پیشین به ساکنین ابوموسی برای واردات بدون عوارض و حقوق گمرکی خودرو، این دو خودرو با افزایش آمار واردات، فضای بیشتر نمایشگاههای خودروی وارداتی را از آن خود کردند.


قابل ذکر است، وارد کنندگان باید تا پایان امسال تنها به واردات خودروهای ذکر شده در فهرست سازمان توسعه تجارت اقدام کنند.

۱۳۹۲/۶/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...