نسخه چاپی

طائب:

مشایی مرتاض است

طائب گفت: رهبری با قدرت معنوی خودشان مشایی را كنترل كرده اند

به گزارش نما، مهدی طائب (از روحانیون اصولگرا و رئیس قرارگاه عمار) اخیرا در یک سخنرانی که مضمون آن افشاگری پیرامون اسفندیار رحیم مشایی است، ضمن نقل خاطره ای به شباهت محمدعلی رجایی و محمود احمدی نژاد می پردازد.

مهدی طائب در این سخنرانی می گوید: یکی از دوستانم قبل از انتخابات 84 از من پرسید کی قراره بیاد؟ گفتم یک آقایی به نام محمود احمدی نژاد. گفت آیا می شناسی اش؟ گفتم نه، ولی می گویند که عین رجایی است. گفت اگر عین رجایی است نیاریدش. گفتم چرا؟ گفت: «رجایی دو تا ویژگی داشت، که اگر شهادت به کمکش نمی آمد، جلوی امام می آمد به میدان. یکی اینکه اعتماد به نفسش بالا بود، دیگر اینکه بهزاد [نبوی] را خیلی قبول داشت. بهزاد رو ایشون آورد در گردونه اجرا. من معاون اطلاعات نخست وزیر بودم، وقتی ایشون بهزاد رو آورد، ما پرونده ی بهزاد رو دیدیم، عجب چیز خطرناکی بود. وقتی به رجایی گفتیم، قبول نکرد، گفت من بهزاد رو می شناسم... شدت اعتقاد رجایی به بهزاد، اگر شهادت به کمکش نمی آمد، باعث می شد که رجایی بهزاد رو جلوی امام به میدان بیاره.» ب

مهدی طائب در ادامه سخنرانی خود می گوید که اسفندیار رحیم مشایی در دولت احمدی نژاد، نقش بهزاد نبوی در دولت رجایی را دارد. همچنین او در بخش دیگری از سخنرانی اش ادعا می کند که اسفندیار رحیم مشایی یک مرتاض است چرا که در مشهد چند ساعت مقابل ضریح ایستاده است، نمازهایش 2-3 ساعت طول می کشد، و بعضی روزها 100 زیارت عاشورا می خواند. طائب در ادامه می گوید که حلقه ی اول اطرافیان احمدی نژاد بعد از سال 88 به حضور رهبر انقلاب می روند و اجازه می خواهند که علیه احمدی نژاد اقدام کنند، اما رهبری می گویند: «من مشایی را کنترل می کنم.»

طائب می گوید که هر وقت مشایی خواسته است با سحر و جادو احمدی نژاد را از راه بیرون کند، رهبری مشایی را مچاله کرده اند و احمدی نژاد را به ریل باز گردانده اند. گفتنی است فایل صوتی این سخنرانی مدتی پیش در فضای مجازی منتشر شده است.



در این زمینه بخوانید...
طائب: به احمدی‌نژاد گفتم مشایی آبرویت را می‌برد/خوشحال نیستیم رئیس جمهور هر جا می‌رود، از او استقبال نمی‌شود

۱۳۹۲/۶/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...