نسخه چاپی

زور كرانچار به دنیزلی نرسید

سی‌امین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های كشور با تساوی دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران كه برگزاركننده یك دیدار جذاب و تماشایی بودند آغاز شد تا تیم‌های مدعی استقلال و تراكتورسازی با امید بیشتر در كورس قهرمانی باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 17 امروز پنجشنبه برگزارکننده نخستین دیدار از هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند. این بازی که برای تماشای آن بیش از 10 هزار تماشاگر به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز برگزارکننده یک دیدار جذاب و تماشایی بود که طی آن بارها روی دروازه دو تیم موقعیت گلزنی خلق شد. در این بین سپاهان با بهره گیری از تجربه بازیکن خارجی خود "جواهیر سوکای" در دقیقه 81 به گل نخست رسید و از میهمان خود پیش افتاد.

بازی با برتری یک بر صفر تیم سپاهان در جریان بود تا اینکه در دقیقه 86 محمد نوری کار را به تساوی کشاند. ارسال مهدوی کیا از جناح راست پس از آنکه به تیر دروازه سپاهان برخورد کرد، در میان غفلت مدافعان سپاهان جلوی پای محمد نوری فرود آمد و او به راحتی دروازه احمدی را گشود.

با این تساوی سپاهان 59 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند و پرسپولیس نیز با 37 امتیاز از رتبه دهم جدول تکان نخورد. نکته جالب توجه این بازی دوئل "زلاتکو کرانچار" و "مصطفی دنیزلی" بود که در پایان برنده ای نداشت.

قضاوت دیدار سپاهان اصفهان - پرسپولیس تهران برعهده محسن ترکی بود. ترکی در این بازی به حسن جعفری و برونو سزار از تیم سپاهان و حسین بادامکی از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

۱۳۹۱/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...