نسخه چاپی

فریاد احسان لشگری در خانه كشتی!

عکس خبري - فرياد احسان لشگري در خانه کشتي!

احسان لشگری در تمرین عصر شنبه تیم ملی كشتی آزاد مصدوم شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در حالی که حدود دو هفته دیگر تیم ملی کشتی آزاد ایران راهی مسابقات جهانی بوداپست می شود، کشتی گیران تیم ملی آخرین تمرینات پرفشار خود را در خانه کشتی پشت سر می گذارند. در تمرین عصر شنبه تمرین مسابقه ای در دستور کار شاگردان رسول خادم قرار داشت که بر روی تشک سوم احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک لندن و شانس مسلم ایران در وزن 84 کیلوگرم با جعفر دلیری نفر ذخیره وزن 96 کیلوگرم تمرین می کرد که در یک صحنه جعفری زیرگیری کرد و ناگهان فریاد لشگری به آسمان بلند شد.

فریاد لشگری به گونه ای بود که ترس از پارگی رباط پا وجود همه را فرا گرفت. به سرعت دکتر آزاد بخت بالای سر لشگری رفت و معاینات اولیه را انجام داد. لشگری که بیشتر ترس از مصدوم شدن در آستانه مسابقات جهانی وجودش را فرا گرفته بود روی تشک دراز کشیده بود اما خوشبختانه پس از معاینه دکتر از روی زمین بلند شد و لنگان لنگان به کنار تشک آمد.

دکتر آزادبخت گفت: "خوشبختانه رباط او دچار پارگی نشده و به نظر میرسد تنها LCL (رباط خارجی) او کمی دچار کشیدگی شده است که با چند روز استراحت مشکل لشگری برطرف می شود. "

لشگری هم که بعد از تمرین لنگان لنگان راه می رفت گفت: " درد پایم 30 درصد کم شده است. خدا کند چیزی نباشد."

البته لشگری در پایان تمرین با همان پایی که یخ به دور آن پیچیده شده بود بارفیکس و شنا رفت. به نظر می رسد لشگری بیشتر از مصدوم شدن در آستانه مسابقات جهانی نگران شده بود تا این که مصدومیت جدی پیش آمده باشد. امیدواریم این شانس مسلم مدال طلای ایران در مسابقات جهانی این خطر را از کنار خود گذرانده باشد و مشکلی برای کشتی گرفتن نداشته باشد.

البته از کنار رفتار جوانمردانه و پهلوانانه جعفر دلیری کشتی گیر با اخلاق کرمانشاهی هم نباید گذشت. دلیری که طاقت دیدن فریادهای لشگری را نداشت ، پس از حادثه به گوشه ای رفت و نگران این شده بود که نکند لشگری را مصدوم کرده باشد. او حتی دقایقی از شدت ناراحتی اشک ریخت که کادر فنی و کشتی گیران به او دلداری می دادند. در پایان هم دلیری چند بار نزد لشگری رفت و از او معذرت خواهی کرد که لشگری هم با روبوسی به دلیری گفت که او مقصر نیست.

۱۳۹۲/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...