نسخه چاپی

كاندیدای ناظر مجلس در شورایعالی معادن

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز (یكشنبه) كمیسیون صنایع و معادن پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه، داریوش اسماعیلی نماینده سروستان از سوی كمیسیون به عنوان ناظر در شورایعالی معادن انتخاب و برای اخذ رأی اعتماد به صحن علنی معرفی شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از معرفی «داریوش اسماعیلی» به عنوان کاندیدای ناظر مجلس در شورایعالی معادن به صحن علنی برای اخذ رأی اعتماد خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون صنایع و معادن پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه، داریوش اسماعیلی نماینده سروستان از سوی کمیسیون به عنوان ناظر در شورایعالی معادن انتخاب و برای اخذ رأی اعتماد به صحن علنی معرفی شد.

وی همچنین از انتخاب خود از سوی کمیسیون متبوعش برای عضویت در کارگروه تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای و معرفی به صحن علنی برای اخذ رأی اعتماد خبر داد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دیگر دستور کار این کمیسیون دانست و تصریح کرد: از آنجایی که در این لایحه تنها وظایف بخش تعاون مطرح شده بود، لذا کمیسیون آن را رد کرد تا لایحه‌ای ارائه شود که وظایف مربوط به همه بخش‌های وزارتخانه در آن آورده شود.

وی همچنین بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت راه و شهرسازی و نیز طرح تشکیل شورایعالی اقتصاد مقاومتی کشور را دیگر دستور کارهای این کمیسیون عنوان کرد و گفت که رسیدگی به لایحه و طرح مذکور به دلیل ضیق وقت به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

۱۳۹۲/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...