نسخه چاپی

پولادی: نباید فریب باخت استقلال را خورد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید فریب شكست استقلال مقابل استقلال خوزستان را بخورد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، مهرداد پولادي در مورد دربي 77 اظهار داشت: بدون هيچ حرف و حديثي بايد قبول کنيم اين بازي براي هواداران با همه بازي‌ها فرق دارد.

وي افزود: قطعا هواداران دوست دارند تيم محبوبشان برنده باشد و هر تيمي که با دقت و کم اشتباه باشد برنده بازي است.

پولادي ادامه داد: خوشبختانه پس از بازي خوبي که پرسپوليس مقابل فولاد انجام داد به نظرم کمي وزنه به پرسپوليس سنگيني مي‌کند و خدا را شکر شرايط پرسپوليس خوب شده و در جدول هم جزء مدعيان قرار گرفتيم.

پولادي خاطرنشان کرد: دربي هيچ ربطي به نتايج و بازي‌هاي قبلي ندارد و يک بازي جداگانه نسبت به ساير بازي‌هاست. هر تيمي که بتواند استرس کمتر داشته باشد و بازيکني که بتواند بر غلبه بر جو خود را کنترل کند، برنده خواهد بود. البته به نظر من استقلال هم تيم خوبي است اما پرسپوليس نبايد فريب باخت اين تيم را بخورد.

مدافع قرمزپوشان در پاسخ به اين سوال که نتيجه بازي چه مي شود، گفت: نتيجه بازي قابل پيش‌بيني نيست اما تيمي برنده است که قدر فرصت‌هاي خود را بداند البته بازيکنان نيز بايد قدر اين بازي را بدانند چون با درخشش در آن مي‌توانند راه موفقيت را کوتاهتر بپيمايند.

وي افزود: خوشبختانه خلعتبري هم به پرسپوليس اضافه شد و به نظرم صددرصد مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. او بازيکن زيرک و باهوش است و انشاءالله بتواند در دربي براي پرسپوليس موثر باشد.

مدافع سابق تيم ملي در حمايت از تيم ملي و در آستانه حضور در جام جهاني و مشکلات پيش‌آمده نيز تاکيد کرد: اگر من حرفي بزنم نمي‌دانم فايده‌اي دارد يا خير، خود مسئولان بايد بدانند که چطور تيم ملي به جام جهاني رفت و مردم چقدر شاد و خوشحال بودند.

وي افزود: ما با زحمت به جام جهاني رفتيم اما بعد از جام جهاني هيچ کاري براي تيم ملي نکرديم. من اميدوارم مسئولان تصميم‌گيرنده به داد کفاشيان و فوتبال ايران برسند که اين مشکلات حل شود و تيم ملي اردوهاي مناسب خود را دنبال کند. باور کنيد خوب نيست که دست خالي به جام جهاني برويم و زنگ تفريح تيم‌هاي ديگر شويم. فکر کنم کي‌روش دوست ندارد اين اتفاق بيفتد و به همين دليل با جديت برنامه‌هايش را دنبال مي‌کند.

پولادي در پايان درباره آخرين وضعيت خودش گفت:‌تمريناتم را رسما استارت مي‌زنم و خدا را شکر وضعيتم بهتر شده، انشاءالله پس از کار با وزنه و آب‌درماني وقتي پزشکم از خارج از کشور آمد برنامه‌هاي بعدي‌ام را دنبال خواهم کرد تا بتوانم هرچه سريع‌تر به پرسپوليس کمک کنم.

۱۳۹۲/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...