نسخه چاپی

دايي يك بار هم به رويم نياورد

اظهارات جنجالی كمك داور دربی 69 + عكس/مرتضی كریمی: پرسپولیس داربی 69 را به اشتباه من باخت

مرتضی كریمی با عذرخواهی به خاطر اشتباه خود در داربی 69 گفت: آن داربی را پرسپولیس به اشتباه من باخت.

به گزارش نما کمک‌داور سابق فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اشتباه خود در داربی سه فصل پیش اظهار کرد: من گل سالم پرسپولیس را آفساید گرفتم و بعدا متوجه اشتباه خودم شدم. بعد از بازی، راهنمایی غلط یکی از مجریان باعث شد که عذرخواهی نکنم و روی اشتباه خود پافشاری کنم.

وی ادامه داد: حبیب کاشانی، مدیرعامل پرسپولیس در آن زمان با من صحبت کرد و گفت اگر عذرخواهی کنی همه چیز تمام می‌شود اما با وجود اینکه من شاگرد او بودم اشتباه بزرگ‌تری کردم و عذرخواهی نکردم.

کریمی گفت: در آن لحظه حواسم به تابلوی تبلیغاتی بود که آن را در جای بدی گذاشته بودند و من می‌خواستم بگویم که جایش را عوض کنند. من بزرگ‌ترین اشتباهم را انجام دادم و باید بگویم که علی دایی بعد از آن بازی فقط یکی دو بار مصاحبه کرد و گفت داور اشتباه کرده است.

18540_226.jpg


کمک داور سابق فوتبال در ادامه گفت: من بعد از آن به عنوان کارشناس داوری در باشگاه راه آهن مشغول به کار شدم و بارها و بارها علی دایی را در زمین تمرین دیدم اما او یک بار هم به اشتباه من در آن بازی اشاره نکرد. اعتراف می‌کنم که پرسپولیس آن داربی را به من باخت اما همین که دایی اشتباه من را به رویم نمی‌آورد، بیشتر خجالت می‌کشیدم.

وی گفت: امیدوارم هر کسی که برای داوری داربی این هفته انتخاب می‌شود، از سوی رسانه‌ها، هواداران و دو باشگاه حمایت شود. همه ما باید فضای خوبی برای داوران این بازی ایجاد کنیم تا آن‌ها بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

کریمی همچنین گفت: اینکه در چند سال گذشته فقط سه داور ایرانی، یعنی ترکی، فغانی و مظفری‌زاده داربی را قضاوت کرده‌اند، چیز خوبی نیست. وقتی داور خارجی این بازی را قضاوت کند می‌گویند که سطح فوتبال ما بالا بوده که یک داور خارجی آورده‌اند. اشتباهات داوری در این چند سال زیاد بوده حتی با قضاوت داوران خارجی. اما اگر داور ایرانی انتخاب می‌کنیم باید از او حمایت تمام و کمال داشته باشیم.

۱۳۹۲/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...