نسخه چاپی

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال در ترجمه نامه كنفدارسیون فوتبال آسیا رتبه سه مدرس داوری را تنزل داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت فدراسیون فوتبال خبری را منتشر کرد که طبق آن در نامه الکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، چهار مدرس داخلی داوری فوتبال ایران معرفی شدند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نامه آمده است: با توجه به اینکه آقایان اسماعیل صفیری، علی خسروی، نوید مظفری و خانم صغرا سهرابیان در کلاس فوتورو3 کنفدراسیون فوتبال نمرات قبولی را بدست آورده اند، می‌توانند در کلاس‌های داوری داخلی ایران در هر نقطه‌ای به عنوان مدرس انتخاب شوند.

لازم به ذکر است افراد نامبرده در کلاس فوتورو 3 کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند و با توجه به عملکرد در کلاس مذکور توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا ، برای تدریس در دورهای داخلی مورد تایید قرار گرفتند.

این در حالی است که اصل نامه‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته و در اصل این نامه مشخص است که اسماعیل صفیری، علی خسروی، نوید مظفری به عنوان مدرس منطقه‌ای( در آسیا) انتخاب شده‌اند اما اشتباه فدراسیون فوتبال در ترجمه، رتبه این سه مدرس را تنزل داده و آنها را به عنوان مدرس داخلی معرفی کرده‌اند.

۱۳۹۱/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...