نسخه چاپی

قلعه‌نویی: 7 سال است به پرسپولیس نباخته‌ام

سرمربی استقلال با غیر قابل پیش‌بینی دانستن نتیجه دیدار روز جمعه تیمش برابر پرسپولیس می‌گوید فوتبال ورزشی گروهی است و نتیجه آن دست خداست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از بازیکنان تیمش خواسته تا درباره پرسپولیس صحبت نکنند، گفت: من به بازیکنان گفتم که درباره حریف صحبت نکنند و امروز چون دوربین آمده اجازه دادم تا صحبت‌هایی انجام شود. کری‌خوانی برای داربی چیز خوبی است اما قداست و شان حریف نباید شکسته شود چرا که این مسئله اصلا خوب نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان پیش‌بینی این دیدار وجود دارد یا خیر، بیان کرد: در گذشته استقلال و پرسپولیس پیش از شروع دیدار سه گل از همه جلو بودند اما الان این گونه نیست. واقعا نمی‌توان گفت که بازی چند، چند می‌شود. نتیجه دست خداست و من در آن دخالتی نمی‌کنم. بعد از دیدارمان در اهواز به بازیکنان گفتم که به هیچ وجه درباره حریف صحبت نکنند. فوتبال ورزشی گروهی است و نمی‌توان گفت که ما حتما برنده‌ایم. همه چیز روز جمعه مشخص خواهد شد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره خلعتبری بیان کرد: من درباره خلعتبری هیچ صحبتی نمی‌کنم. هر زمان که مربی بودم به حریف احترام گذاشتم و الان هم این مسئله ثابت است.

او در ادامه با اشاره به مصدومان تیمش بیان کرد: صادقی امروز صبح فیزیوتراپی کرد و وضعیت او مطلوب است. روزی سه بار پیگیر وضعیت مصدومان‌مان هستم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره ساموئل و اینکه گفته می‌شود او از استقلال قهر کرده بوده، اظهار کرد: مشکل او امروز حل شده، او به باشگاه رفت و مشکلش را حل کرد و امروز هم در کنار ما تمرین می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود امروز کی‌روش برای فسخ قراردادش به فدراسیون رفته بود تصریح کرد: من در جایی که مسئولیت داشته باشم صحبت می‌کنم. کی‌روش مربی‌ای است که معقولانه تصمیم می‌گیرد و خودش می‌داند که چه کار باید بکند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا رتبه 84 تیمش و 466 پرسپولیس می‌تواند در نتیجه این دیدار تاثیر داشته باشد، افزود: این رده‌بندی دلیل بر پیروزی قطعی ما نیست. ما در اهواز به استقلال اهواز باختیم و واقعا نمی‌توان به این رده‌بندی‌ها چندان اطمینان کرد. در برنامه 90 دیدید که گل سالم ما را برابر استقلال خوزستان نگرفتند همچنین یک پنالتی هم باید به سود ما اعلام می‌شد و از سویی بازیکن استقلال خوزستان می‌توانست در این دیدار اخراج شود. ما با این حال نامه ننوشتیم و اعتراض هم نکردیم. اگر بقیه جای ما بودند نمی‌دانم که چه می‌کردند.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند بوریرام را حذف کند، گفت: با کمک خدا و اهل بیت همه تلاشمان را می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران در رقابت‌های آسیایی باشیم.

او در ادامه با انتقاد از کسر یک امتیاز از استقلال اظهار کرد: صدرنشین واقعی لیگ ما هستیم. در هیچ جای دنیا چنین قانونی وجود ندارد که از یک تیم امتیاز کسر کنند. اما در ایران این اتفاق افتاده و همان طور که نصیرزاده در 90 گفت، تصمیمی اشتباه است. امیدوارم این مسئله هرچه سریع‌تر حل شود.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره خاطرات تلخ و شیرینش در استقلال بیان کرد: حضور در داربی‌ها هم تلخی داشته و هم شیرینی. اولین بار که در داربی به میدان رفتم، فکر نمی‌کردم جزو 11 بازیکن اصلی باشم. به تازگی عملی انجام داده بودم و چندان آماده نبودم. اما به رختکن که آمدم گفتند در لیست 11 تای استقلال هستی. در آن دیدار با وجود ناآماده بودن 120 دقیقه بازی کردم و در ضربات پنالتی غلامحسین مظلومی به من گفت پنالتی بزن و متاسفانه آن پنالتی را از دست دادم. اما از خاطرات خوب باید بگویم 7 سال به پرسپولیس نباختم و دیگر آن که در فینال سال 70 که بازی‌های حذفی بود، موفق شدیم 2 بر یک پرسپولیس را شکست دهیم. آن دیدار حساس‌ترین داربی تاریخ بود چرا که برنده به جام قهرمانان آسیا و بازنده به جام در جام آسیا می‌رفت.

۱۳۹۲/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...