نسخه چاپی

نوه ی امام و حجاب فتوشاپی دخترش! +تصاویر

عکس خبري -نوه ي امام و حجاب فتوشاپي دخترش! +تصاوير

اما نكته جالب و قابل توجه، استفاده ناشیانه ی اشراقی از فتوشاپ در تلاش برای كشیدن دامن برای دخترش است!! كه موج انتقاد و تمسخر از سوی كاربران این شبكه اجتماعی را به همراه داشت.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، نعیمه اشراقی ، نوه امام (ره) در صفحه فیسبوک خود از کسب مقام اول دخترش _نعیما طاهری_ در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا، خبر داد و چنین نوشت:

حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟
دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل،
در این مسابقه هزاران دانشجو برای کسب رتبه اول با هم رقابت می کنند.
آقای دکتر رضا مریدی وزیر تحقیقات و فن آوری ایالت انتاریو و دکتر تام کور رئیس موسسه Ontario Centres of Excellence جوایز مسابقه را اهدا می کنند.
باآرزوی موفقیت تمام دانشجویان ایرانی در سراسر جهان...


ne1.jpg


اما نکته جالب و قابل توجه در این مطلب خانم اشراقی، استفاده ناشیانه ی او از فتوشاپ در تلاش برای کشیدن دامن برای دخترش است!! که موج انتقاد و تمسخر از سوی کاربران این شبکه اجتماعی را به همراه داشت.


1208550_10200879878533535_498261219_n.jpg


wegfergterg.jpg


یکی از کاربران این شبکه اجتماعی در انتقاد به حرکت نعیمه اشراقی، چنین نوشته است:
" اگر صرفا بحث حجاب ایشون بود می شد یه مسئله ی شخصی و خوب به ما ربطی نداشت و البته از نوع آرایش مادر مشخص بود دختر محترم معیارهاشون برای پوشش چی هست. اما وقتی دروغ گفته میشه و حقیقت واروونه جلوه داده میشه، قابل قبول نیست. متاسفیم برای شما."
و کاربر دیگری نوشته:
"چند تا سوال. اگر با نوع پوشش دخترتون مخالف بودید چرا اجازه استفاده از همچین لباسی را به ایشان دادید؟ سوال بعدی، اگر مخالف نبودید چرا از فتوشاب برای عکس استفاده کردید ؟"

خانم اشراقی هنوز پاسخی به مخاطبان خود نداده اند. در صورت پاسخ دادن ایشان به این انتقادات _ که بی شک جالب و شنیدنی خواهد بود _ حتما به اطلاع خوانندگان محترم خواهیم رساند.

۱۳۹۲/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
عليرضا
0
0
۱۳۹۲/۶/۱۴
و لاکناين اشکالي ندارد... :)
ناشناس
0
0
۱۳۹۲/۶/۱۳
خودتون به گغته هاتون اعتقاد نداريد؟
majid
0
0
۱۳۹۲/۶/۱۳
بسم الله الرحمن الرحيم ...والعاقبه للمتقين
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...