نسخه چاپی

دربی برای هواداران ۳۰ امتیاز دارد!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: كری‌ بازیكنان پرسپولیس من را یاد جوانی‌های خودم در استقلال انداخت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حنیف عمران‌زاده درباره دیدار روز جمعه بین استقلال و پرسپولیس گفت: شکست هفته قبل در این بازی تاثیرگذار نخواهد بود. دربی 3 امتیاز دارد ولی برای هواداران 30 امتیاز. امیدوارم هر اتفاقی که در دربی می‌افتد به سود استقلال باشد.

وی درباره شرایط استقلال عنوان کرد: شرایط استقلال خوب است و حتی در دیدار مقابل استقلال خوزستان تا پیش از دریافت گل اول خوب بازی کردیم اما وقتی گل خوردیم شیرازه‌مان پاشید. ضمن اینکه هوا هم گرم بود و در بازی ما تاثیرگذاشته بود. با این حال ریکاوری خوبی در این چند روز انجام دادیم و آماده دیدار مقابل پرسپولیس هستیم.

مدافع استقلال در مورد مشکل مالی این باشگاه و اینکه این مسئله در دربی روز جمعه تاثیرگذار خواهد بود، گفت: مشکل مالی در دربی تاثیری ندارد. چون این دیدار برای هواداران استقلال است و ما برای کسب امتیاز و خوشحالی آنها به میدان می‌رویم اما در سایر بازی‌ها این مشکل تاثیرگذار خواهد بود.

عمران‌زاده در خصوص کری‌خوانی بازیکنان پرسپولیس برای استقلالی‌ها تصریح کرد: محمدرضا خلعتبری شوخی کرده بود و ما نیز به شوخی به عنوان یک بچه‌ محل پاسخ او را دادیم. آنهایی که کری‌ خوانده بودند جوان‌های پرسپولیس بودند و برای این دیدار انگیزه دارند. کری‌ آنها من را یاد جوانی‌های خودم در استقلال انداخت که در سال 88 برای اولین دربی‌ام انگیزه داشتم.

۱۳۹۲/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...