نسخه چاپی

دستگیری جیب‌بر مسافران BRT

ماموران پلیس پایتخت جیب‌بر مسافران اتوبوس‌های BRT را دستگیر كردند. در روز هجدهم مرداد ماه سال جاری مأموران كلانتری 121 سلیمانیه در حین گشت زنی در محدوده خیابان قیام به جوانی 22 ساله مشكوك شدند كه در بازرسی بدنی از وی موفق به كشف مدارك شناسایی متعلق به افراد غیر شدند .

به گزارش نما به نقل از مردم سالاری، با انتقال جوان دستگير شده به نام «منصور . غ» ( 22 ساله) به کلانتري و انجام تحقيقات اوليه، مأموران با شناسايي صاحب مدارک شناسايي اطلاع پيدا کردند که مدارک شناسايي اين شخص در روز هجدهم خرداد92 و به شيوه «جيب‌بري» در ايستگاه اتوبوس‌هاي BRT به سرقت رفته است .

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «جيب‌بري» و به دستور شعبه 12 دادياري دادسراي ناحيه 14 تهران، پرونده جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

سرقت در ايستگاه‌هاي‌‌ پايگاه ششم آگاهي و با شناسايي منصور به عنوان يکي از مجرمان سابقه‌دار در زمينه سرقت موتورسيکلت و کيف‌قاپي، تعدادي از مالباختگان که اموال آنها به شيوه «جيب‌بري» در ايستگاه‌هاي اتوبوس BRT سرقت شده بود، به پايگاه ششم آگاهي دعوت شدند .

با حضور تعدادي از مالباختگان در پايگاه ششم آگاهي، متهم توسط تعدادي از مالباختگان مورد شناسايي قرار گرفت‌؛ منصور که پس از مواجهه حضوري و شناسايي از سوي مالباختگان چاره اي جز بيان حقيقت نداشت به جيب بري در ايستگاه‌ها و اتوبوس‌هاي BRT بويژه در شرق تهران اعتراف و اظهار داشت که عمده سرقت‌هاي خود را در ايستگاه‌هاي خاقاني، تهرانپارس و شهيد آيت انجام داده است .

سرهنگ کارآگاه محمد اشراقي، رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: « از کليه مالباختگاني که در طول چند ماه گذشته و بدين شيوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهم و طرح و پيگيري شکايات خود به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان نبرد – انتهاي خيابان شهيد بيدي مراجعه کنند » .

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...