نسخه چاپی

واكنش آیت‌الله جزایری به تهدیدات آمریكا

امام جمعه اهواز با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران تصریح كرد: قدرت‌های متجاوز غربی تجربه مشابهی را درباره جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی داشتند كه در این جنگ خانمان‌سوز كسی مانع اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مقاومت و شكست متجاوزان نشد.

به گزارش نما به نقل از رسا، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در سمینار ائمه جمعه استان خوزستان درباره هدف دشمن از حمله به سوریه بیان داشت: هدف دشمنان از اجرای این تهدیدات علاوه براشغال سوریه، حمله به ایران و عراق است که در صورتی که تقدیر الهی بر این باشد ما با جان و دل به میدان خواهیم آمد.


وی صورت گرفتن این جنگ را زمینه ای برای ظهور عنوان کرد و افزود: در صورت حمله به سوریه همگی به عنوان یک سرباز کوچک پا به میدان خواهیم گذاشت تا اینگونه دین خود را به دین اسلام ادا کنیم.

وی پیش تر از این نیز در خطبه های نماز جمعه اهواز، آغاز جنگ علیه سوریه در منطقه را اشتباهی بی‌بازگشت دانسته و اظهار کرده بود : منطقه در آستانه یک خطر و تهدید بزرگ است.

وی افزود: جنگ افروزی در منطقه یکی دیگر از خطاها و اشتباهات غرب بعد از حمله به عراق است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: آغاز جنگ علیه سوریه در منطقه اشتباهی بی‌بازگشت و جبران ناپذیر است و کسانی که آغازگر این جنگ باشند نمی‌توانند پایان دهنده آن نیز باشند.

موسوی جزایری گفت: شعله‌ور کردن آتش جنگ در منطقه اشتباهی تاریخی برای متجاوزان خواهد یود.

وی با اشاره به اینکه ملت سوریه در مقابل هر تجاوزی با قدرت مقابله خواهد کرد و مقاومت می‌کند اظهار داشت: وقتی جنگ مردمی شد و ملتی درگیر آن شد دیگر کسی نمی‌تواند مانع آنها شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران تصریح کرد: قدرت‌های متجاوز غربی تجربه مشابهی را درباره جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی داشتند که در این جنگ خانمان‌سوز کسی مانع اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مقاومت و شکست متجاوزان نشد.

موسوی جزایری با اشاره به هشدار جدی مقام معظم رهبری به غربی‌ها در خصوص حمله به سوریه گفت: همه مقامات سیاسی و امنیتی از غربی‌ها خواستند که از روی بی‌عقلی و بی‌تدبیری منطقه را با جنگ جدید شعله‌ور نکنند.

وی افزود: چرا که پیامدهای جنگ تحمیلی علیه ملت سوریه برای متجاوزان بسیار گران تمام خواهد شد.

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...