نسخه چاپی

سرقت میلیاردی در حین شنا كردن

دو پسر شناگری كه اقدام به سرقت كارت عابر بانك یكی از شهروندان در استخر كرده بودند؛ پس از یك هفته فرار شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، يکي از شهروندان شب گذشته از يک سرقت بي نقص در داخل استخر پرده برداشت.

اين جوان که سعيد نام داشت گفت: چند شب گذشته براي تفريح و يک ورزش ساده به استخري در خيابان نبرد رفتم و بعد از آنکه لباس‌هايم را درآوردم دو پسر جوان که شناگر ماهري بودند، سر صحبت را باز کردند و از شغل و کارم پرسيدند. خلاصه تا چند دقيقه قبل از اتمام سانس با يکديگر در حال صحبت کردن، بوديم ولي ناگهان غيبشان زد. من که اصلا به اين موضوع شک نکرده بودم تا پايان سانس استخر در آب ماندم ولي زماني که براي تعويض لباس به رختکن رفتم مشاهده کردم، که شلوارم با تمام وسايلم به سرقت رفته است.

اين مالباخته ادامه داد: به دليل اينکه مبلغ 45 ميليون تومان پول در عابر بانکم بود و رمز آن را نيز روي کارت نوشته بودم سريعا موضوع را پليس اطلاع دادم و ماموران کلانتري 132 نيز جهت بررسي و تحقيقات به محل آمدند. در نهايت پرونده براي تکيمل شدن به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ فرستاده شد.

سرهنگ اشراقي رئيس پليس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ؛ صبح امروز گفت: دو متهم اين پرونده به نام‌هاي علي و مصطفي که هر دو ساکن پرديس بودند، در حالي که قصد خريد طلا از يک طلافروشي در کرج را داشتند، توسط ماموران در يک عمليات ضربتي دستگير و جهت تکميل پرونده در بازداشت پليس آگاهي به سر مي‌برند.

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
علي
0
0
۱۳۹۲/۶/۱۳
ادم فهميده مايه دار اخه آدم عا قل رمز کارت رو روي کارت مي نويس
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...