نسخه چاپی

حمله به سوریه دیوانگی است/ ایران حامی قدرتمند حكومت بشار اسد

دبیر كل جمعیت فدائیان اسلام گفت: حمله به سوریه نوعی دیوانگی است و آمریكا مرتكب این حماقت نمی‌شود، زیرا دنیا از جنگ خسته شده و ایران و روسیه به عنوان حامیان قدرتمند حكومت اسد شناخته می‌شوند.

به گزارش نما، "محمدمهدي عبدخدايي" دبير كل جمعيت فدائيان اسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحولات سوريه و حمله احتمالي آمريكا به دمشق گفت: حمله به سوريه نوعي ديوانگي است و آمريكا مرتكب اين حماقت نمي‌شود، زيرا دنيا از جنگ خسته شده و ايران و روسيه به عنوان حاميان قدرتمند حكومت بشار اسد شناخته مي‌شوند.

دبير كل جمعيت فدائيان اسلام با اشاره به ويژگي‌هاي سياسي حزب حاكم آمريكا اظهار داشت: تاريخ نشان داده است كه حزب دموكرات همواره اقدامات خود را با بلوف سياسي پيش مي‌برد و تهديد اوباما براي حمله به سوريه هم در همين راستا قابل ارزيابي است.

عبدخدايي ادامه داد: اوباما با احاله پرونده سوريه به كنگره مي‌خواهد از بار بحران‌هايي كه حمله احتمالي به سوريه براي آمريكا در پي دارد، شانه خالي كند.

دبير كل جمعيت فدائيان اسلام در پايان با اشاره به متفاوت بودن شرايط سوريه نسبت به عراق و افغانستان خاطرنشان كرد: اگر چه آمريكايي‌ها در عراق و افغانستان دچار خسارت‌هاي بسياري شدند، اما بدون ترديد عواقب جنگ عليه سوريه به مراتب براي واشنگتن سنگين‌تر خواهد بود.

۱۳۹۲/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...