نسخه چاپی

توهین كوچك زاده به نمایندگان مجلس درسایت روزنامه ایران

عکس خبري -گستاخي و توهين کوچک زتده به نمايندگان مجلس درسايت روزنامه ايران

مهدی كوچك زاده، نمایندگانی را كه به انتصاب یك فرد متهم و تحت تعقیب قضایی به ریاست سازمان تامین اجتماعی اعتراض و طرح استیضاح وزیر كار را مطرح كرده اند، مورد انواع اهانت قرار داد.

به گزارش نمانیوز، این نماینده تهران در گفت وگو با سایت روزنامه ایران عنوان کرد: استیضاح کنندگان وزیر کار یا بهره هوشی و عقلی کمی دارند یا سیاسی کار هستند!

وی در ادامه مدعی شد: بنابر ادعای این افراد در صورت موفق بودن استیضاح ، آقای مرتضوی از پستش بر کنار نمی شود بلکه ممکن است رئیس جمهور وی را به سرپرستی وزاتخانه تعاون ،کار، و امور اجتماعی نیز منصوب کند .

به گزارش مشرق، کوچک زاده ادامه داد: از دیدگاه خود این استیضاح کنندگان چنین وضعیتی بدتر از وضع موجود خواهد بود لذا معتقدم هیچ عاقلی کاری نمی کند که وضع موجود به وضعیت بدتر تبدیل شود.

وی در توهین دیگری اضافه کرد: با توجه به این مسائل استیضاح کنندگان یا دچار نقصان در عقل هستند و یا اینکه سیاسی کاری می کنند.

گفتنی است،سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که در پرونده حادثه کهریزک متهم بود، در زمینه‌های «معاونت در قتل»، «نقض حقوق شهروندی» و «هتک حیثیت ناجا» تفهیم اتهام شده است و احتمالا به زودی به محاکمه خواهد رسید و نسبت به اثبات جرم یا تبرئه وی حکم قضایی صادر خواهد شد؛ اما بسیاری استفاده دولت از چهره های متهم در افکار عمومی را نوعی لجبازی تلقی میکنند.
با این وضع برخی نمایندگان و چهره های سیاسی در روزهای اخیر استیضاح وزیر کار را خارج از مصلحت دانستهاند،اما لحن آنها مودبانه و برخوردار از ادبیاتی متین بوده است.

پرونده مرتضوی همچنان باز است


سخنگوی دستگاه قضا در نشست اخیر خود در پاسخ به سؤالی درباره اینکه برخی از رسانه‌ها خبری درباره احضار مجدد سعید مرتضوی به دادسرا منتشر کرده بودند، گفت: پرونده مورد نظر شما همانطور که قبلا هم گفته‌ام همچنان باز است و در حال رسیدگی.

محسنی‌اژه‌ای گفت: پیش از این نیز گفته بودم که برای این فرد قرار منع تعقیبی صادر شد و این قرار به دادگاه رفت اما توسط شکات مورد اعتراض قرار گرفت و به این ترتیب دادگاه قرار منع تعقیب را نقض کرد.

وی گفت: زمانی که قرار منع تعقیب نقض می‌شود معنی آن این است که پرونده مجددا به دادسرا برمی‌گردد و به طبع آن این فرد مجددا تعقیب می‌شود.

۱۳۹۱/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...