نسخه چاپی

معجزه موزهای سیاه

هیچ می دانستید موز سیاه دارای خاصیتی است كه سلول های سرطانی را می كشد و هر چقدر سیاه تر هم شده باشد این خاصیت را بیشتر دارد ؟

به گزارش نما، هیچ می دانستید همان موزهایی که بعد از یک روز ماندن در یخچال سیاه می شوند و شما از پذیرایی میهمانان با آنها ،خجالت زده می شوید ، دارای خاصیتی است که سلول های سرطانی را می کشد و هر چقدر سیاه تر هم شده باشد این خاصیت را بیشتر دارد ؟

پس از این به بعد موزهای خیلی رسیده و نرم را که پر از لکه های تیره هستند و اگر به هر کسی آنها را تعارف کنید نوعی توهین حساب می شود ،دور نریزید زیرا آخرین تحقیقات دانشمندان ژاپنی نشان می دهد که موزهای له شده و سیاه دارای ماده معجزه آسای تی – ان – اف است که قدرت مبارزه با سلول های سرطانی و از بین بردن آنها را دارند و هر چقدر موز رسیده تر و سیاه تر باشد بیشتر دارای این ماده است.

بر اساس تحقیقات دانشمندان ژاپنی در میان میوه هایی که خاصیت ضد سرطان دارند مثل انگور – سیب – هندوانه – آناناس – گلابی – و خرمالو، موز خاصیت بیشتری در افزایش گلبول های سفید و قوی کردن سیستم ایمنی بدن و شکست دادن سلول های سرطانی دارد زیرا میزان ماده تی – ان – اف در موزهای رسیده از میوه های دیگر بیشتر است .

از این به بعد موزهای زرد و شاداب را نخورید و صبر کنید تا سیاه و پژمرده شوند آنوقت آنها را بخورید زیرا موز رسیده هشت برابر بیشتر از موز نرسیده تی – ان – اف دارد به عبارت دیگر هشت برابر بیشتر خاصیت ضد سرطان دارد .

دانشمندان ژاپنی خوردن یک موز را در روز توصیه می کنند.

۱۳۹۲/۶/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...