نسخه چاپی

مصدومیت دلخراش ستاره قرمزها/ عكس

عکس خبري -مصدوميت دلخراش ستاره قرمزها/ عکس

وین رونی برای افرادی كه تعهد این بازیكن را به تیم ملی انگلیس زیر سئوال برده بودند عكس مصدومیت خود را در اینترنت منتشر كرده است.

به گزارش نما،وین رونی برای افرادی که تعهد این بازیکن را به تیم ملی انگلیس زیر سئوال برده بودند عکس مصدومیت خود را در اینترنت منتشر کرده است.





وین رونی که در جریان جلسه تمرینی منچستریونایتد در روز شنبه به دلیل برخورد با فیل جونز دچار مصدومیتی جدی از ناحیه صورت شد نمی تواند جمعه شب برای تیم ملی انگلیس در رقابتهای مقدماتی جام جهانی به میدان برود.



رونی در پاسخ به افرادی که تعهد او به تیم ملی انگلیس را زیر سئوال برده بودند عکس زیر را در اینترنت منتشر کرده و در شرح آن نوشته: برخی افراد تعهد من به تیم ملی انگلیس را زیر سئوال برده و به دنبال دلیل غیبت من در دو بازی اخیر را هستند.



مهاجم منچستریونایتد در ادامه افزود: هیچ چیزی برایم با ارزش تر از کمک کردن به تیم ملی کشورم به منظور صعود به جام جهانی نیست. مطمئنم مردم این تصاویر را می بینند و دلیل اینکه من نمی توانم برای تیم ملی کشورم بازی کنم را خواهند فهمید.



رونی به دلیل همین مصدومیت در شکست یک بر صفر منچستریونایتد مقابل لیورپول در آنفیلد غایب بود. انگلستان روز جمعه در ومبلی با مولداوی دیدار می‌کند و سه شنبه هفته آینده با اوکراین در کی‌یف روبه رو می‌شود.

۱۳۹۲/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...