نسخه چاپی

آبی‌ها به یك قدمی صدر رسیدند

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر صبای قم به یك امتیازی صدر جدول رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۵ در ورزشگاه آزادی در حضور حدود 30 هزار تماشاگر برگزار شد و استقلال با نتیجه 3 بر صفر از سد صبای قم گذشت.

پژمان منتظری در دقیقه ۱۶، یرکوویچ در دقیقه ۲۶ و میثم حسینی در دقیقه ۴۳ برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال در نیمه اول با انجام یک بازی هجومی سه گل زد و در نیمه دوم مسابقه را اداره کرد. بازیکنان صبا نیز در نیمه دوم از حملات فراوان خود هیچ نتیجه‌ای نگرفتند. بازیکنان صبا در این بازی سه بار توپ را به تیر دروازه آبی‌پوشان کوبیدند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی و میثم حسینی از استقلال و مرتضی کاشی از صبا کارت زرد نشان داد.

استقلال با این پیروزی ۵۸ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گرفت و تراکتورسازی ۵۶ امتیازی هم سوم است. به این ترتیب در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ رقابت قهرمانی بین سه تیم بالای جدول حساس‌تر از گذشته شد. صبا هم با ۴۶ امتیازی همچنان در رده چهارم جدول است.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، خسرو حیدری(از دقیقه ۶۹ اسماعیل شریفات)، ساموئل، آندرانیک تیموریان( از دقیقه ۶۹ مجتبی جباری)، فریدون زندی، علی حمودی، آرش برهانی و یرکوویچ( از دقیقه ۷۷ میلاد میداودی)

سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب صبای قم:

حامد لک، مرتضی کاشی، مجید حیدری، مجید هوتن، اکبر صادقی، مرتضی هاشمی‌زاده( از دقیقه ۶۰ میلاد نوری)، محسن بیات، وحید حمدی‌نژاد، مهدی بدرلو، میلاد سلیمان فلاح( از دقیقه ۵۰ عبدالکریم اسلامی) و رضا عنایتی

سرمربی: عبدالله ویسی

۱۳۹۱/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...