نسخه چاپی

پورحیدری: از رسانه‌ها عذرخواهی می‌كنم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از رسانه‌ها عذر خواهی می‌كنم و نباید در تمرین تیم صدایم را بالا می‌بردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور پورحیدری پس از پیروزی 3 بر صفر برابر صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: فشار تمرینات درچند روز اخیر زیاد شده بود و در نیمه دوم خسته بودیم و بازیکنان هم که در نیمه اول 3 گل زدند اشباع شده بودند.

وی در مورد درگیری‌اش با خبرنگاران در تمرین استقلال گفت: مشکلی وجود نداشت. از خبرنگاران خواهش کردم بیرون بروند اما من از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم. باید خودم را کنترل می‌کردم. قبول دارم مقصر بودم اما برخی هم کم لطفی می‌کنند.

پورحیدری با اشاره به درگیری‌اش در کرمان با گزارشگر برنامه 90 گفت: بحث آن درگیری با درگیری تهران فرق داشت. آن گزارشگر از پشت ماشین شروع به گرفتن مصاحبه‌های فنی کرده بود اما بارها ما از او خواهش کردیم که این کار را نکند. مسئول رسانه‌ای ما به او گفت در پایان بازی هر بازیکنی را که بخواهید برای مصاحبه می‌آوریم اما باز هم او کارش خودش را کرد. او از میکروفنی که داشت سوء استفاده کرد. آن مسئله هیچ ارتباطی با آن فرد ویلچر نشین نداشت ولی برخی یا جوانی می‌کنند یا ضعیف هستند و مسائل را به هم می‌خواهند ارتباط بدهند.

پور حیدری افزود: در جلسات پیش از مسابقه که 14،15 نفر صورت جلسه را امضاء می‌کنند بارها خواهش کردند به این قانون احترام گذاشته شود و در محوطه از بازیکنان و مربیان مصاحبه گرفته نشود. بازیکنان بارها به من گفته‌اند ما در رختکن می‌خواهیم لباس عوض کنیم و مربیان هم دوست ندارند در رختکن مصاحبه کنند.

سرپرست استقلال تصریح کرد: روز شنبه اگر من آن خبرنگار را در تمرین استقلال ببینم از او عذرخواهی خواهم کرد. باز هم از رسانه‌ها و رادیو و تلویزیون معذرت می‌خواهم.

۱۳۹۱/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...