نسخه چاپی

هشدار وزارت دفاع روسیه به آمریكا

معاون وزیر دفاع روسیه در مورد پیامدهای جدی به منطقه دریای مدیترانه در صورت عملیات نظامی احتمالی آمریكا علیه سوریه هشدار داد و گفت: نمی‌توانم تصور كنم چه خواهد شد اگر موشكی به یكی از كشتی‌های روسی در منطقه اصابت كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، "آناتولی آنتونوف" معاون وزیر دفاع روسیه روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که عملیات نظامی که آمریکا قصد دارد در سوریه انجام دهد، در صورت تحقق آسیب‌های جدی به کل منطقه دریای مدیترانه وارد خواهد کرد.


این مقام بلندپایه نظامی روس گفت: عملیات نظامی برنامه ریزی شده آمریکا (در سوریه) آسیب‌های جدی اقتصادی، سیاسی و زیست محیطی به کل منطقه دریای مدیترانه وارد خواهد ساخت.


به گفته وی، آب‌های دریای مدیترانه یک منطقه بسته آبی است که مردم بسیاری در سواحل آن به استراحت پرداخته و کشتی‌های غیرنظامی و تجاری بسیاری در آن تردد دارند.


آنتونوف افزود: در طول زمانی که عملیات نظامی احتمالی آمریکا در منطقه جریان دارد، در حقیقت دریای مدیترانه عملا بسته خواهد شد، چرا که همه از آن وحشت خواهند داشت که خدایی نکرده موشکی به یک کشتی تجاری اصابت کند. من حتی نمی‌توانم تصور کنم چه خواهد شد، اگر چنین اتفاقی برای یکی از کشتی‌های نظامی روسی مستقر در منطقه بیفتد.

۱۳۹۲/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...