نسخه چاپی

۱۲ هزار نیرو در رزمایش بزرگ ارتش و سپاه

امیر فرزاد اسماعیلی گفت: بنا داریم رزمایش بزرگ،‌ مشترك و سراسری در اواخر مهرماه و دهه اول آبان ماه سال جاری صورت دهیم كه این رزمایش با تمام پتانسیل دفاعی كشور و شركت همه نیروهای ارتش و سپاه انجام خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه در هواپیماهای صبا و صدف تغییراتی قرار است صورت بگیرد، خبر از بکارگیری پرنده‌های جدید شناسایی در پدافند هوایی داد.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: برآورد ما این است که حدود 8 هزار نیروی عملیاتی در صحنه در این رزمایش شرکت کنند و با نیروهای پشتیبانی و رزمی جمعا حدود 12 هزار نیرو در این رزمایش خواهند بود.

وی با بیان اینکه اهداف این رزمایش اهداف جدیدی است، تصریح کرد: در حقیقت اهدافی است که متناسب با تهدیدات نوین، فعلی و آینده اتفاق افتاده و یا اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ادامه داد: پیش‌بینی شده ما از حجم زیادی از شلیک‌ها و همچنین شناسایی و حجم زیادی از پروازهای با سرنشین و بدون سرنشین و تاکتیک‌های الحاق استفاده کنیم.

امیر اسماعیلی در مورد دستاوردهای جدید پدافند هوایی نیز گفت: انشاءالله تا دو روز آینده سامانه تنفیق بین سایت‌های اطلاعاتی شناسایی الکترونیک و سایت‌های راداری خواهیم داشت و اطلاعات در کسری از ثانیه‌ها بین دو سایت با تشعشع و بدون تشعشع مبادله خواهد شد.

۱۳۹۲/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...