نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده: پرسپولیس یك خلعتبری دارد ما 8 تا!

مدیر عامل باشگاه استقلال با ابراز خرسندی از حضور خلعتبری در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در استقلال 7،8 خلعتبری داریم.

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگوي تلفني با برنامه ورزش و مردم در فاصله کمتر از 7 ساعت به ديدار استقلال - پرسپوليس در هفته هشتم ليگ برتر گفت: مفتخر هستيم به عنوان يک ايراني که سطح فوتبالمان به سطح جهاني تنه مي‌زند. در کمتر کشوري ديده مي‌شود که براي يک بازي نزديک به صدهزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شوند اما خوشبختانه در ديدار استقلال و پرسپوليس هميشه شاهد اين تعداد تماشاگر هستيم.

وي يادآور شد: يادم مي‌آيد زماني که رودي فولر براي ديدار استقلال - پرسپوليس آمده بود به او گفتم در ورزشگاه ما صدهزار تماشاگر حاضر خواهد شد اما او باور نمي‌کرد و مي‌گفت چطور مي‌شود فوتبال ايران اين همه تماشاگر داشته باشد. زماني که به ورزشگاه آمد و اين تعداد تماشاگر را ديد تلفن همراه خود را برداشت و با کالموند (مديرعامل وقت باشگاه بايرلورکوزن) تماس گرفت و گفت در ورزشگاهي هستم که صد هزار تماشاگر در آن حضور دارند.

مدير عامل باشگاه استقلال افزود: به فولر گفتم در شرايطي صدهزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند که حضور خانم‌ها در ورزشگاه مجاز نيست و اگر آنها به ورزشگاه مي‌آمدند تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به 300 هزار نفر هم مي‌رسيد.

فتح‌الله‌زاده تماشاگران و هواداران را براي فوتبال کشورمان يک نعمت خواند و گفت: از تماشاگران دو تيم استقلال و پرسپوليس مي‌خواهم تيم خود را 90 دقيقه تشويق کرده و فرهنگ بالاي تماشاگران ايراني را به نمايش بگذارند. اين بازي 90 دقيقه است و تمام مي‌شود اما آنچه مي‌ماند اتفاقات خوبي است که در اين بازي رخ خواهد داد.

وي در پاسخ به پرسش مجري برنامه مبني بر اينکه آيا براي پيروزي در دربي پاداش تعيين کرده‌ايد گفت: احتمالا اين خبر را دوستان پرسپوليسي در اختيار شما قرار داده‌اند! ما نه براي پيروزي در دربي پاداش در نظر گرفته‌ايم و نه پاداش مي‌دهيم. بچه‌هاي ما هميشه با انگيزه کار کرده و براي پيروزي تلاش مي‌کنند.

مدير عامل باشگاه استقلال با کنايه خطاب به بهرام شفيع گفت: يک نماينده در برنامه شما حضور دارد که 3 سال است از ما سراغ پولش را مي‌گيرد اما به او نمي‌دهيم!

فتح‌الله‌زاده با ابراز خرسندي از رسيدن ITC محمدرضا خلعتبري گفت: خوشحالم که مجوز بازي اين بازيکن رسيد و اگر جسارت نباشد از آقاي دايي مي‌خواهم از اين بازيکن در ترکيب اصلي استفاده کند چرا که اگر پرسپوليس يک خلعتبري دارد ما در تيم خود 7،8 خلعتبري داريم. خوشحالم اين بازيکن به پرسپوليس آمد و اميدوارم امروز يک بازي خوب انجام دهد.


۱۳۹۲/۶/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...