نسخه چاپی

توصیه نكونام به رحمتی

این دوست قدیمی به سیدمهدی رحمتی توصیه كرده مدتی از دسترس خبرنگار‌ها دور باشد و هیچ صحبتی درباره تیم ملی و عدم دعوت كی روش و.... نكند و رحمتی نیز به این توصیه‌های رفیق شفیقش گوش داده تا شاید دوباره بتواند رنگ پیراهن شماره ۱ تیم ملی را ببیند.

به گزارش نما به نقل ازافکارنیوز: این دوست قدیمی به سیدمهدی رحمتی توصیه کرده مدتی از دسترس خبرنگار‌ها دور باشد و هیچ صحبتی درباره تیم ملی و عدم دعوت کی روش و.... نکند و رحمتی نیز به این توصیه‌های رفیق شفیقش گوش داده تا شاید دوباره بتواند رنگ پیراهن شماره ۱ تیم ملی را ببیند.

استقلال در هفته‌های اخیر توانسته نتایج خوبی را کسب کند و در این نتایج سیدمهدی رحمتی نقش غیرقابل انکاری داشته اما گلر شماره ۱ استقلال برخلاف اغلب همبازیانش ترجیح داده تا سکوت کند و مصاحبه‌ای نکند. شنیده می‌شود این مصاحبه نکردن‌های پی در پی سیدمهدی رحمتی با خبرنگاران بی‌ارتباط با هم اتاقی جدید وی نیست.

این هم اتاقی جدید دروازه‌بان استقلال در اردو‌ها که نفوذ خاصی هم روی کارلوس کی روش دارد، در فصل گذشته مشکلات عدیده‌ای با رحمتی داشت که بدل به بحران شده بود اما به تازگی روابط بسیار حسنه‌ای با سیدمهدی رحمتی پیدا کرده و هر دو گذشته را به فراموشی سپرده‌اند. بر همین اساس این دوست قدیمی به سیدمهدی رحمتی توصیه کرده مدتی از دسترس خبرنگار‌ها دور باشد و هیچ صحبتی درباره تیم ملی و عدم دعوت کی روش و.... نکند و رحمتی نیز به این توصیه‌های رفیق شفیقش گوش داده تا شاید دوباره بتواند رنگ پیراهن شماره ۱ تیم ملی را ببیند.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...