نسخه چاپی

نمایندگانی كه باید شب اول قبر نگران باشند

امام جمعه مشهد با بیان این‌كه «نمایندگانی كه به كدخدایی رای ندادند پاسخ قانع‌كننده‌ای نداشتند» گفت: افرادی كه در برابر بنده خدا توجیه و عذری نداشته‌اند چطور می‌توانند در درگاه خداوند توجیهی داشته باشند؟

به گزارش نما به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در مراسم تجلیل از کدخدایی با اشاره به اظهار تاسف حدادعادل از رای ندادن مجلس به عباسعلی کدخدایی گفت:‌ برادران و خواهرانی که با آرم اصولگرایی به مجلس رفته‌اند و مردم هم آنها را با این عنوان برگزیده‌اند باید بدانند که این موقعیت یک امتحان است.

وی ادامه داد: مخصوصا اینکه وقتی از آنها سوال شده است که چرا به آقای کدخدایی رای ندادید توجیه قابل قبولی نداشتند.

امام جمعه مشهد گفت: اگر کسی قرار شد در برابر بنده خدا توجیه قابل قبولی نداشته باشد آیا در درگاه خدا در مقام اینکه به این امانت خیانت نکرده است، می‌تواند توجیه و عذری ارائه دهد؟

وی افزود: اینکه این‌ها در مقابل شخصیتی مثل جناب آقای حدادعادل توجیه نداشته باشند آیا در مقابل مامورین خداوند در شب اول قبر و در عرصه محشر توجیه خواهند داشت.

علم‌الهدی اظهار کرد: عرصه‌های خدمت به این نظام ویژگی‌هایی دارد که در عرصه محکمه الهی شاید خطرناک‌ترین موقعیت‌ها باشد و هر اندازه که ما بیشتر در منصب‌های مختلف سیاسی، اجرایی و عملیاتی نظام ظهور پیدا کنیم باید توجه داشته باشیم که این خطر شدیدتر خواهد شد و از آن طرف هم اگر مثل آدم‌های متحجر خودمان را کنار بکشیم سقوط نزدیک و شدیدتر است.

امام جمعه مشهد گفت: به هر حال این نکوداشت را خدمت برادر عزیز جناب آقای دکتر کدخدایی تبریک عرض می‌کنم و از همه افراد و جمعیت‌های حق‌طلب و حق‌شناسی که این مراسم را برگزار کردند نیز تشکر می‌کنم.

وی افزود: نکوداشت به معنای پایان مسئولیت نیست بلکه وسیله و ابزاری است برای نشان دادن یک سرمایه ارزشی در این نظام که طبیعتا در آینده باید از این سرمایه ارزشی استفاده بیشتری شود.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...