نسخه چاپی

انتقاد شدید عضو شورا از مسجدجامعی

این كه رئیس شورای شهر در خصوص بحثی كه هنوز به رای گذاشته نشده است مصاحبه كند و سلایق سیاسی خود را مطرح كند در شان یك رئیس شورای شهر نیست.

به گزارش نما به نقل از تهران پرس، عضو شورای شهر تهران با انتقاد از اظهار نظر اخیر احمد مسجد جامعی رئیس جدید شورای شهر تهران در خصوص انتخاب محسن هاشمی با 18 رای این اقدام را دور از شان رئیس شورا دانست.

مجتبی شاکری در خصوص به تاخیر افتادن انتخاب شهردار تهران و انتصاب سرپرست برای شهرداری تهران اظهار داشت: متاسفانه فضای شورای شهر به سمت سیاسی شدن پیش می رود و یک پشت پرده سیاسی و در عین حال یک بازی سیاسی گریبانگیر شورای شهر شده است.

وی طولانی شدن انتخاب شهردار را ملاآور و خلاف قانون دانست و خاطرنشان کرد: شاگردان مکتب حجاریان که شورای شهر هم راه پیدا کرده‌اند با جناح بازی به دنبال طولانی کردن پروسه انتخاب شهردار هستند و با توجه به اینکه گزینه‌ها کاملا مشخص است و نظر قانون بر این است که بعد از بازگشایی شورا شهردار انتخاب شود چه دلیلی دارد که برای تهران یک سرپرست مسئولیت شهرداری را به عهده بگیرد.

این عضو شورای شهر تهران از مردم تهران خواست که به انتخاب شهردار مانند اتنخابات ریاست جمهوری توجه جدی داشته باشند و افزود: مردم باید بر عملکرد شورا نظارت جدی داشته باشند تا جریان موسوم به دوم خرداد افرادی را که حتی برای انتخابات شوراها تایید صلاحیت هم نشده‌اند را به عنوان گزینه معرفی نکنند.

شاکری با انتقاد از مصاحبه اخیر احمد مسجد جامعی رئیس جدید شورای شهر تهران در خصوص 18 رای محسن هاشمی برای تصدی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این که رئیس شورای شهر در خصوص بحثی که هنوز به رای گذاشته نشده است مصاحبه کند و سلایق سیاسی خود را مطرح کند در شان یک رئیس شورای شهر نیست.

وی در پایان گفت: رئیس شورا باید نقش پدر را در شورا ایفا کند نه اینکه بخواهد با پیش بینی‌های نادرست شورا را به حاشیه ببرد و آن را به سرنوشت شورای اول دچار کند.

۱۳۹۲/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...