نسخه چاپی

تكذیب پیدا شدن بقایای پیكر امام موسی صدر

عکس خبري -تکذيب پيدا شدن بقاياي پيکر امام موسي صدر

وزير خارجه لبنان دستيابي مقامات ليبيايي را به بقاياي پيکر امام موسي صدر تکذيب کرد.

عدنان منصور وزیر امور خارجه لبنان روز جمعه اظهارات یکی از مسئولان لیبیایی را درباره پیدا شدن بقایای پیکر امام موسی صدر رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، تکذیب کرد.

به گزارش شینهوا از بیروت، صدر آخرین بار در سی و یکم اوت سال 1978 به همراه شیخ محمد یعقوب و یک خبرنگار به نام عباس بدرالدین در لیبی دیده شد و پس از آن هر سه نفر ناپدید شدند.

منصور روز جمعه درباره خبر فرانس-24 به نقل از مصطفی عبدالجلیل رئیس شورای انتقالی لیبی درباره پیدا شدن بقایای پیکر امام موسی صدر گفت، این خبر دقیق نیست و نشانه ای قطعی درباره درست بودن این اطلاعات وجود ندارد.

وی افزود،‌ مصاحبه فرانس-24 با عبدالجلیل قبل از دیدار اخیر من از لیبی برای پیگیری تحقیقات درباره ناپدید شدن امام موسی صدر صورت گرفت که روز چهارشنبه گذشته پایان یافت.

وزیر امور خارجه لبنان گفت در دو سفر من به طرابلس با مقامات لیبیایی توافق شد که هیچ گونه اطلاعاتی در این خصوص قبل از ان که تحقیقات به پایان برسد منتشر نشود و انتشار اطلاعات نیز باید از طریق کانال های دیپلماتیک دو کشور باشد.

منصور افزود: تاکنون همچنان در مرحله تحقیق و تبادل اطلاعات قرار داریم از این رو اعلام هر خبری را غیردقیق می دانیم و از بیان آن تعجب می کنیم زیرا روند تحقیقات را قبل از دستیابی به نتیجه با مانع مواجه می کند.

۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...