نسخه چاپی

با حضور مرتضي بانك

مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید معاونت پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری با حضور مرتضی بانك معاون كل سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جلسه تودیع و معارفه محمدعلی زهره‌ای و عبدالخلیل معظم‌زاده معاونان سابق و جدید معاونت پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری با حضور مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری و جمعی از مدیران و کارکنان این حوزه روز شنبه در ساختمان کوثر برگزار شد.

مرتضی بانک در این جلسه با اشاره به گستردگی مسئولیت‌ها و توقعات که از معاونت پشتیبانی و تحول اداری نهاد وجود دارد، ‌گفت: تدوین برنامه‌ای جامع و مدیریت هوشمندانه بر امکانات و منابع موجود برای پیشبرد اهداف این معاونت متناسب با انتظارات دولت تدبیر و امید، ضروری و مورد نیاز است.

وی تأمین امکانات و تضمین انضباط مالی را دو موضوع بسیار مهم در بخش مالی برشمرد و تأکید کرد: باید از وجود نیروهایی که هم تخصص و هم تجربه لازم برای اجرای دقیق قوانین و مقررات و ایجاد نظم مالی برخوردارند، در این حوزه استفاده کرد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های محمدعلی زهره‌ای معاون سابق معاونت پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرد در دوران تصدی عبدالخلیل معظم‌زاده این معاونت پویا‌تر و کارآمد‌تر شده و در پیشبرد اهداف مجموعه نهاد مؤثر باشد.

همچنین جلسه تودیع حبیب‌الله جزء خراسانی ذیحساب و مدیر‌کل امور مالی و بودجه نهاد ریاست جمهوری و معارفه علیرضا مهران‌پور به عنوان سرپرست جدید این اداره‌کل، صبح یکشنبه با حضور مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

۱۳۹۲/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...