نسخه چاپی

جبهه پیروان در حال تدوین چشم انداز است/ وضعیت عسگراولادی روبه بهبودی است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از ترسیم و تدوین چشم انداز جدیدجبهه متبوعش تا اواخر مهر خبر داد.

به گزارش نما، سید کمال‌سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، از ترسیم و تدوین چشم انداز جبهه متبوعش خبرداد و با بیان اینکه در حال بحث و بررسی در خصوص اقدامات‌گذشته، حال و آینده خود هستیم، گفت: فعلا در جلسات شورای مرکزی در حال آسیب شناسی برنامه‌ها و اقدامات گذشته و تعامل بیشتر با سایراصولگرایان هستیم.

وی افزود: یکی از بحث‌های مربوط، بهبود روش‌ها در سیاست‌های پیش رو است تا بتوانیم نتایج خوبی را در عرصه سیاسی کشور به دست آوریم، از این رو بررسی چشم انداز آینده جبهه پیروان را در جلسات شورای مرکزی آغاز کرده‌ایم، حتی این موضوع را تشکل‌های عضو جبهه نیز بررسی می‌کنند و امیدواریم به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همچنین برای ترسیم یک چشم انداز مطلوب به دنبال رفع نقاط ضعف هستیم تا بتوانیم راهکارهای راهبردی را برای آینده به دست آوریم.

سجادی با بیان اینکه مباحث مربوط به چشم انداز جبهه پیروان فعلا در جلسات شورای مرکزی مطرح می‌شود، اظهارداشت: نیمه اول مهر، نشست دبیران استانی جبهه پیروان برگزار خواهد شد و ما جمع بندی‌های خود را از چشم انداز جبهه در آنجا مطرح خواهیم کرد و امیدواریم با بررسی دقیق، نقاط قوت و ضعف چشم انداز جبهه پیروان تا اواخر مهر نهایی شود.

وی در ادامه در خصوص وضعیت جسمی حبیب الله عسگراولادی رئیس‌جبهه پیروان خط امام ورهبری، افزود: وی همچنان در بیمارستان بستری است، اما وضعیت او روبه بهبودی است و فعلا در غیاب وی باهنر جلسات جبهه پیروان را مدیریت می‌کند. جلسه اخیر نیز به ریاست باهنر برگزار شد.

۱۳۹۲/۶/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...