نسخه چاپی

رئيس سازمان حج و زيارت خبر داد

مابه‌التفاوت هزینه حج امسال تا پایان هفته در حساب زائران

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۹۰۰ هزار تومان از مابه‌التفاوت هزینه‌های حج امسال تا پایان هفته به حساب زائران واریز می‌شود.

به گزارش نما، سعید اوحدی در گفت‌وگو با فارس گفت: سازمان حج و زیارت به مناسبت هفته حج و بر اساس قولی که حجت‌الاسلام قاضی عسگر سرپرست حجاج ایرانی به زائران داده بود، مبلغ 900 هزار تومان از مابه‌التفاوت هزینه حج امسال را که از محل صرفه جویی‌ها انجام شده است تا پایان این هفته به حساب زائران حج تمتع واریز می‌کند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که امروز با نماینده بانک ملی ایران داریم در خصوص مابقی مابه‌التفاوتی که از سوی بانک ملی ایران باید پرداخت شود نیز به تفاهم می‌رسیم و امیدواریم مبلغ آن نیز تا پایان هفته به اطلاع زائران تمتع امسال برسد.

زائران حج امسال در هنگام ثبت نام مبلغی را برای اعزام واریز کردند که با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود و سرپرست حجاج ایرانی در روز معارفه رئیس جدید سازمان حج و زیارت به زائران وعده داد که بخشی از مابه‌التفاوت‌ هزینه‌ها به حساب زائران بازپرداخت می‌شود که امروز رئیس سازمان حج و زیارت به این وعده عمل کرد و دستور واریز 900 هزار تومان به حساب زائران را صادر کرد.

۱۳۹۲/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...