نسخه چاپی

توضیحات وزیر احمدی‌نژاد درباره سمت جدیدش

معاون جدید امنیتی سیاسی دادستان كل كشور گفت: راه من همان راه سراج خواهد بود اما با توجه به كلام امام صادق باید هر روز یك گام به پیش برویم كه ان شالله این گونه خواهد شد.

به گزارش نما، "مرتضی بختیاری" در مراسم تودیع و معارفه معاون امنیتی سیاسی دادستان کل کشور که پیش از ظهر امروز 17 شهریور در ساختمان کاخ دادگستری واقع در ضلع جنوب پارک شهر برگزار شد اظهار داشت: دهه کرامت و سالروز 17 شهریور را ارج می‌نهیم و از زحمات قاضی سراج در این معاونت تشکر می‌کنم.

وی افزود: شرح وظایف این معاونت به طور اختصار توسط آقای سراج توضیح داده شد که وی کار بسیار سنگینی را انجام داد و باعث پیشگیری از بسیاری از مشکلات شد.

معاون جدید امنیتی سیاسی دادستان کل کشور افزود: اصولا در مراسم تودیع و معارفه شخصی که معارفه می‌شود باید برنامه‌ها را ارائه کند و باید بگویم راه من همان راه سراج خواهد بود.

وزیر سابق دادگستری اظهار داشت: در برنامه ریزی‌ها و مشورت‌ها با قضات دانشمندی که در این معاونت حضور دارند سعی می‌کنیم بهتر از قبل عمل کنیم چرا که وظایف این معاونت بسیار سنگین است و باید معاونت را تقویت کنیم.

بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: مردم از هر حکومتی انتظار امنیت دارند و امیدوارم بتوانم این مسئولیت را با استعانت از خداوند و امام زمان(عج) در راستای ولایت به انجام برسانم.

۱۳۹۲/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...