نسخه چاپی

مسوولیت سنگین دولت در سال حماسه اقتصادی

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه مجریه، مسوولیت سنگینی در سال حماسه اقتصادی برای حل مشكلات بر عهده دارد و بنابراین به كمك همه جانبه همه قوا و نهادها نیاز دارد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سیدحسین نقوی حسینی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب همانند امام خمینی (ره) همواره خواستار حمایت از دولت های منتخب هستند.

نقوی حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب، در زمان تنفیذ ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی نیز خواستار کمک همه نهادها و افراد به دولت یازدهم شده بودند.

وی ادامه داد: قوه مجریه، مسوولیت سنگینی را برای تحقق حماسه اقتصادی و حل مشکلات بر عهده دارد و بنابراین نیاز به کمک همه جانبه دارد.

وی با بیان این که همه قوا و نهادها باید از دولت حمایت کنند اظهارداشت: همه نهادها باید در کنار دولت بایستند و نه این که در مقابل دولت قرار بگیرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: حمایت از دولت، مغایرتی با نقد منصفانه ندارد و اگر مشکلی وجود داشته باشد تذکر نیز باید داده شود.

نقوی حسینی گفت: مجلس علاوه بر قانونگذاری درست برای دولت می تواند از طریق نظارت دقیق و طرح تذکرات منصفانه نیز دولت را مورد حمایت قرار دهد.

۱۳۹۲/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...