نسخه چاپی

هدیه دخترامام(ره)به سیدحسن نصرالله چه بود؟

عکس خبري -هديه دخترامام(ره)به سيدحسن نصرالله چه بود؟

مجتبی رحماندوست روایتی از اعطا هدیه دختر امام (ره) به سید حسن نصرالله در سفر به لبنان بیان كرد.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، مجتبي رحماندوست، كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و عضو جبهه متحد اصولگرايان در گفت و گو با «خبرگزاري دانشجو» به سوالات مختلفي درباره مسائل روز سياسي كشور پاسخ داد.

در ادامه بخشي از مصاحبه مجتبي رحماندوست را كه به بيان خاطره اي ناگفته از امام (ره) و سيد حسن نصرالله پرداخته است ارائه مي شود و مشروح اين مصاحبه نيز به زودي منتشر خواهد شد.

رحماندوست كه به عنوان دبيركل جمعيت دفاع از ملت فلسطين، ديدارهايي را با مسئولان فلسطيني و حزب الله داشته است، به ديدار اين جمعيت با سيدحسن نصرالله در لبنان اشاره كرد و گفت: در اين سفر زهرا مصطفوي، دختر امام (ره) كه رئيس جمعيت دفاع از ملت فلسطين هستند، با ما همراه بود.

رحماندوست ادامه داد: دختر امام (ره) در اين سفر هديه‌اي را براي سيد حسن در نظر گرفته بود كه اين هديه در قاب و جعبه‌اي نفيس قرار داشت.

اين عضو جبهه متحد اصولگرايان خاطرنشان كرد: در جلسه‌اي كه با سيد حسن نصرالله داشتيم، مصطفوي اين هديه را به وي تقديم كرد؛ اين در حالي بود كه ما نيز از محتواي جعبه اطلاع نداشتيم.

دبيركل جمعيت دفاع از ملت فلسطين افزود: پس از اينكه دختر امام (ره) هديه را به سيدحسن نصرالله تقديم كرد، همه ما مشتاق بوديم كه بدانيم در اين جعبه چيست.

وي تصريح كرد: وقتي سيد حسن نصرالله درب جعبه را در مقابل همه ما گشود، ديديم ايشان يكي از عمامه‌هاي امام (ره) را به سيد حسن هديه كرده است.

رحماندوست ادامه داد: نمي‌دانم نيت دختر امام (ره) از اين هديه چه بود، اما احساس مي‌كنم كه وي به طور غيرمستقيم به سيد حسن نصرالله گفت، آن عمامه‌اي كه زماني بر سر امام (ره) بود و ايشان با آن تاثيرگذاري عميقي در مسائل جهان اسلام داشتند، اكنون مي‌تواند بر سر شما قرار بگيرد.

عضو جبهه متحد اصولگرايان در پايان گفت: به نظر من زهرا مصطفوي انتخاب خوبي كرده‌ و هديه مناسبي را براي سيدحسن در نظر گرفته بود.


۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...