نسخه چاپی

كاسبی آقای دوپینگی در شورای‌شهر

«مسئولان نظارتی مراقب كاسب‌كاری‌های مشمئزكننده یك عضو شورای شهر تهران باشند.»

به گزارش نما به نقل از جهان، ماجرای کاسب‌کاری‌های سطح پایین و معامله‌های مشمئزکننده برای گرفتن مسئولیت یا موقعیت توسط برخی اعضای شورای شهر از مواردی است که رسانه‌ها جسته و گریخته به آن پرداختند. ماجرایی که می‌تواند بدعتی برای بداخلاقی‌های جدید در فضای سیاسی و مدیریتی کشور باشد.این گزارش می‌افزاید: نقش و حضور پررنگ یکی از ورزشکاران منتخب شورای شهر در محور معاملات سیاسیون پررنگ‌تر از دیگران است تا جایی که وی رسماً پیشنهاد منشی هیئت رئيسه و تصدی یک مسئولیت نظارتی در قبال رای دادن به کاندیدای اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را در جمع برخی اعضای شورای شهر مطرح نموده است.

پیشنهادی که البته رد آن توسط چمران، به قیمت از دست دادن ریاست شورای شهر توسط اصولگرایان تمام شد. البته این اولین خطای بزرگ این ورزشکار مطرح نبوده است، وی حتی در دوران ورزشی خود نیز در رفتاری مشابه با دوپینگ در مسابقات بین‌المللی باعث لطمه به اعتبار ورزشی کشورمان در دنیا شد تا جایی که از سوی فدراسیون جهانی مربوطه مدال وی بازپس گرفته شد.با این حال صرف‌نظر از گرایش سیاسی اعضای شورای شهر، ضرورت دقت و زیر نظر داشتن این قبیل افراد توسط نهادهای نظارتی که توانسته‌اند با غفلت شورای نظارت مجلس مجوز کاندیدا شدن در شورای شهر را به دست آورند و به دلیل شهرتشان رای مردم را از آن خود سازند، بیشتر از پیش می‌نماید.
بر اساس برخی اخبار فرد یاد شده در برخی ساخت و سازها نیز تخلفاتی را مرتکب شده است.گفته می‌شود یکی دو عضو شورای شهر در مظان معامله‌گری هستند و همین امر باعث پایین آمدن آرای مهندس چمران در انتخابات ریاست شورای شهر با اختلاف یک رای شد و این در حالی بود که مردم تهران 2 برابر آرای مسجدجامعی به چمران رای داده ‌بودند.

۱۳۹۲/۶/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...