نسخه چاپی

در پيام تسليت دفتر تحكيم وحدت و انجمن اسلامي علوم پزشكي لرستان مطرح شد

آیت‌الله طاهری مجتهدی خستگی‌ناپذیر بود

دفتر تحكیم وحدت و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی لرستان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی را تسلیت گفتند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، دفتر تحکيم وحدت و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با صدور پيامي درگذشت آيت‌الله طاهري خرم‌آبادي را تسليت گفت، متن اين پيام به شرح زير است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

"اذا مات العالم ثلم فى الاسلام ثلمة لایسدها شىِ"

ضایعه اسفناک ارتحال عالم ربانی، اسوه تقوى و پاکى حضرت آیت‌اللّه‌العظمى حاج سید حسن طاهری‌خرم آبادی که همواره عمری را بی‌دریغ وخستگى‌ناپذیر به تلاش و اجتهاد در مسیر حق و همچنین استحکام نظام اسلامی طی طریق کرد و اکنون دعوت حق را لبیک گفته و در جوار رحمت الهى آرام گرفت، موجب تأسف و تأثر شدید شد.

عضویت در مجلس خبرگان رهبری به نمایندگی از مردم لرستان، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگی حضرت امام خمینی (ره) در امور حج و زائران بیت‌ الله الحرام و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،امامت جمعه موقت تهران و عضو فقهای شورای نگهبان، از جمله سوابق مرحوم آیت الله طاهری خرم آبادی بود.

دفتر تحکیم وحدت و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان این ضایعه مؤلمه و مصیبت عظمى به ساحت مقدس و منور قلب عالم امکان، حضرت ولى‌عصر روحى و ارواح العالمین له الفداء، حوزات علمیه بالخصوص حوزه مقدسه علمیه قم و حوزه ی علمیه کمالیه شهر خرم آباد محضر مبارک مقام معظم رهبرى و مردم شریف و عالم پرور استان لرستان بیت شریف و معززشان تسلیت گفته، علو درجات آن مرحوم را از ایزد منان خواستاریم.

خداوند ان شاء اللّه ایشان را با اولیاء کرامش محشور و به بازماندگان صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

۱۳۹۲/۶/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...