نسخه چاپی

واكنش عباس جدیدی به اتهاماتش

به دنبال انتشار خبرهای مختلفی از لابی گری‌های این روزهای عباس جدیدی در شورای شهر تهران كه وی را متهم به سیاسی‌كاری كرده است، این چهره ورزشی واكنش نشان داد.

به گزارش نما، بر اساس گزارش رسانه ها، جدیدی پیش از انتخاب رئیس شورا و شهردار پایتخت، امتیازاتی را از نامزدهای اصولگرا و اصلاح طلب درخواست کرده بود تا در صورت تامین خواسته هایش، به نفع آنها رای بدهد. البته بعدا روشن شد که رای جدیدی به چه کسی داده شده است.

در همین راستا بود که صبح روز یکشنبه و ساعاتی پیش از انتخاب شهردار جدید، مسجد جامعی حکم معاونت نظارت شورای شهر را برای عباس جدیدی صادر کرد تا بر روند انتخاب شهردار اثر بگذارد.

تفکیک آرای قالیباف و هاشمی برای شهرداری

تفکیک آرای اعضای شورای شهر برای انتخاب رئیس شورا
اما عباس جدیدی با رد این اتهامات در گفت وگو با روزنامه اصلاح طلب بهار مدعی شده که "در جریان صدور حکم برای خودم نیستم. هرچند صدور حکم برای یک عضو شورای شهر چیز خاص و عجیبی نیست. جدیدی توضیح داد: این‌که اعضای شورای شهر تهران قرار است در آینده چه کارهایی انجام دهند و چه مسئولیت‌هایی داشته باشند، با من صحبت شده است، این روال در همه دوره‌های شورای شهر تهران وجود داشته است و نکته مبهمی در این‌باره وجود ندارد. همچنان که با بعضی از اعضای شورا در طیف‌های اصلاح‌طلب و محافظه‌کار نیز صحبت شده است. این امر یک مساله عادی، مرسوم و البته غیرسیاسی در شورای شهر است."

جدیدی افزود: طبق یک روال مشخص و شفاف با من صحبت شده و مسئولیت‌هایی پیشنهاد شده است. به‌عنوان نمونه معاونت اجرایی و معاونت بازرسی به من پیشنهاد شده است. با توجه به این‌که کارشناس ارشد حقوق قضایی و دانشجوی دکترای حقوق قضایی با گرایش جزا و جرم سیاسی هستم، شخصا معاونت نظارت و بازرسی را برای فعالیتم مناسب‌تر می‌دانم و معتقدم در این جایگاه می‌توانم تاثیرگذارتر باشم.

۱۳۹۲/۶/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...