نسخه چاپی

37 روز از آخرین گفت وگوی تلویزیونی ریاست جمهوری بامردم می​گذرد/ روحانی چه زمانی بامردم سخن می​گوید؟

بزودی رئیس جمهور با حضور در رسانه ملی درباره جزئیات راهكارهای رفع موانع تولید صحبت خواهد كرد.

به گزارش نما، گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور با مردم طی سال های اخیر به یک امر طبیعی تبدیل شده است و روسای جمهور هر چند ماه یک بار برنامه های خود را به صورت زنده برای مردم تشریح می کنند.

هم اکنون 37 روز از آخرین مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور ایران با مردم و 36 روز از آغاز فعالیت حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران می​گذرد و در این شرایط محمد باقر‌نوبخت سخنگوی دولت گفته است: رئیس جمهور در هفته دولت طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که موانع تولید و راهکارهای آن در مدت 15 روز ارائه می شود که این کار توسط کارگروه های مختلف انجام شده است. در جلسه گذشته هیات دولت نیز مصوبات خوبی دراین زمینه داشتیم . در روزهای آینده رئیس جمهور در رسانه ملی درباره جزئیات این راهکارها که با نظارت ایشان به تصویب رسیده است صحبت خواهد‌ کرد.

در شرایطی که حجت الاسلام حسن روحانی در نشست های خبری مختلف برنامه های دولت یازدهم را تشریح کرده است تا کنون گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم نداشته و بنا بر گفته سخنگوی دولت به زودی شاهد این موضوع خواهیم بود.

اما پیش از این محمود احمدی نژاد در ادامه گفت و گوهای زنده رئیس جمهور با مردم از 12 تیر ماه تا پایان دوران ریاست جمهوری خود(12 مرداد) 3 بار به صورت زنده در رسانه ملی درباره دستاوردهای دولت های نهم و دهم با مردم سخن گفت.

احمدی نژاد 12 تیر ماه در دفاع از عملکرد دولت نهم و دهم گفت: در این دولت فاصله ای بین دولت و مردم نبوده است و امیدی در نسل جوان کشور ایجاد شده است و کسی که تحصیل می کند فکر نمی کند که راه برای رسیدن به مدیریت های ارشد و رئیس جمهور شدن بسته است.

همچنین احمدی نژاد 6 مرداد ماه برای ارائه گزارشی دیگر از عملکرد دولت به رسانه ملی رفت تا به صورت زنده با مردم سخن بگوید. وی در مورد ابتکارات دولت خود در حوزه بین‌المللی گفت: اولین و مهم‌ترین کار، انجام گفت‌وگوی دوجانبه با ملت‌ها بود. من 115 سفر خارجی داشتم و یک گفتمان جدیدی را به عنوان گفتمان مردم شکل دادم. ما گفت‌وگوی مستقیمی با مردم دنیا داشته‌ایم و از عدالت، آزادی، کرامت انسانی و نفی سلطه صحبت کردیم. من حرف‌های مردم دنیا را می‌فهمم.

اما آخرین زمانی که رئیس جمهور از طریق رسانه ملی و به صورت مستقیم با مردم سخن گفته است به 11 مرداد باز می گردد. احمدی نژاد که ساعات پایانی دوران 8 ساله ریاست جمهوری خود را سپری می کرد برای خداحافظی و کسب حلالیت در مقابل دوربین صدا و سیما قرار گرفت.

احمدی نژاد در آخرین گفت وگوی زنده خود با مردم با بیان این جمله که می‌خواهم خدمت ملت اعلام کنم که بنده به عنوان کوچک ملت و خادم ملت، هیچ سندی را که علیه منافع ملت باشد را امضاء نکردم، خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی‌تواند سندی پیدا کند و بیاورد به من نشان دهد که آن را علیه منافع ملت امضاء کردم یا علیه تمامیت ملت و ارزش‌های حاکم بر کشورمان امضاء کرده باشم.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...