نسخه چاپی

عضو شوراي اسلامي شهر تهران

كارآمدی قالیباف بر سیاسی‌كاری اصلاح‌طلبان پیروز شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران انتخاب قالیباف به عنوان شهردار تهران را پیروزی كارآمدی بر سیاسی‌كاری دانست.

به گزارش نما، محسن پیرهادی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار گفت: جلسه خوبی بود، ولی خروجی جلسه این بود که قابلیت، توانمندی و کفایت آقای قالیباف بر سیاسی کاری اصلاح طللبان پیروز شد.

وی ادامه داد: اصولگرایان با کارآمدی خود در انتخاب شهردار پیروز شدند. این انتخابات از دید ما انتخابات کارشناسی بود، ولی دوستان اصلاح طلبان دو ماهی است که دارند با سیاسی کاری فضا را پیش می برند.

پیرهادی درباره کاندیدای اصلاح طلبان گفت: محسن هاشمی قبلا مدیر قابلی در مدیریت شهری بوده، اما مطرح شدن ایشان برای تصدی شهرداری تهران به خاطر نگاه سیاسی اش بود.

وی درباره احتمال انتصاب هاشمی به عنوان مدیر یکی از زیرمجموعه های شهرداری به ویژه در بخش حمل و نقل و مترو گفت: اگر محسن هاشمی نگاه سیاسی خود را کنار بگذارد و بخواهد با نگاه کارشناسی به شهر خدمت کند، این انتخاب با آقای قالیباف است که از ایشان در سمت های مدیریت شهری استفاده کند یا خیر.

عضو شورای شهر درباره پیروزی قالیباف پس ازهجمه های اخیر گفت: حس می کنم رضایت مردم تهران از کارآمدی قالیباف و خدماتی که در شهر ارائه داده و همچنین مظلومیت وی‌ در نهایت باعث شد که به رغم همه این تخریب ها قالیباف رای بیاورد.

پیرهادی تاکید کرد: انتخاب شورای شهر نشان داد که مردم سیاسی کاری را دوست ندارند و به خاطر خدمات هشت ساله قالیباف، نمایندگان مردم به وی رای دادند.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...