نسخه چاپی

برخی استعفای‌اجباری من را دنبال می‌كنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاكید كرد كه به نظر می‌رسد برخی افراد عزل و یا استعفای اجباری من را دنبال می‌كنند.

به گزارش نما ، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر عزل وی از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بنده دو،سه روز قبل از اینکه این خبر در خبرگزاری‌های تسنیم و فارس منتشر شود از 2 تا از دوستان خود نیز شنیده بودم و با بعضی از دوستان خود در دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص معاونت آموزشی و مسئولین داخل دانشگاه در خصوص این موضوع مشورت کرده بودم.

وی افزود: روز گذشته پس از آنکه اخبار خبرگزاری‌های تسنیم و فارس را خواندم متوجه شدم که اتفاقی افتاده است، اطلاعی از این ندارم که آیا واقعا جلسه‌ای بوده یا خیر ولی سابقه تاریخی و نگاه مطالب نشان می‌دهد که وقتی چیزی نباشد به این اندازه حجم مطلبی منتشر نمی‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به نظر می‌رسد برخی از دوستان مایل باشند که فرهاد دانشجو عزل شود یا اینکه مجبور به استعفا شود، در پاسخ به این سوال که آیا هیئت امنا تماسی در این خصوص با شما داشته‌اند یا خیر؟ تصریح کرد: تا امروز صبح هیچگونه تماسی نبوده است فقط دفتر آیت‌الله هاشمی گفته بودند که این حرف صحت ندارد و درست نیست.

دانشجو خاطرنشان کرد: سابقه کار من نشان می‌دهد که عملکرد دانشگاه و معاونت‌ها مورد تایید اعضای هیئت امنا و رئیس آن بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که شخص شما به چه میزان احتمال می‌دهید که طی روزهای آینده با توجه به گرایش‌های سیاسی اعضای هیئت امنا عزل جنابعالی از دانشگاه آزاد اسلامی محتمل شود گفت: براساس اخباری که دو خبرگزاری داخلی آن را منتشر کرده‌اند قید شده بود که با توجه به تغییرات سیاسی رخ داده در کشور ممکن است چنین تغییری در دانشگاه آزاد صورت بگیرد و من هم بعید نمی‌دانم که با توجه به تفاوت‌هایی که در نگاه و نحوه نگرش من به موضوعات هست و به خصوص تفاوت‌هایی که در نگاه من با نگاه برخی افراد وجود دارد افراد مایل باشند که عزلی صورت بگیرد یا اینکه مجبور به استعفا شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا چنین تقاضایی از شما مبنی بر استعفای‌تان از دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است یا خیر؟، افزود: به صورت مستقیم خبر عزل را روز گذشته شنیدم و تاکنون مطلب ویژه‌ای که قابل بیان باشد نیست ولی طریقت نگاه جناه‌های سیاسی به گونه‌ای است که تمایل دارند تسلطی بر جایگاه‌هایی که می‌تواند مورد توان‌شان قرار گیرد و محدودیت برای آنها درست نکند وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم که دانشگاه و بحث تغییر و تحول در دانشگاه نباید متاثر از تحولات سیاسی باشد ولی سیاسیون به نگاه من اعتقاد ندارند و شاید نگاه من از نظر آنها نگاه ساده‌لوحانه‌ای باشد وفکر می‌کنم عزل و یا استعفای اجباری را پیگیری کنند.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...