نسخه چاپی

خردسال ترین تروریست كیست!

عکس خبري -خردسال ترين تروريست کيست!

محمد التاجر، وكیل بحرینی، گفت: مقامات امنیتی بحرین، المقداد ۱۴ ساله را به اقدامات تروریستی متهم و او را به مدت ۶۰ روز زندانی كرده اند. المقداد، خردسال ترین فرد بازداشت شده است كه بر اساس «قانون تروریسم»، محاكمه می شود.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، مقامات بحرینی، «جعفر المقداد» 14 ساله را به اتهام فعالیت های تروریستی، به زندان انداختند.

وی افزود: مقامات امنیتی بحرین پیش از این نیز ابراهیم المقداد و سید محمد سید ضیاء، نوجوانان 16 ساله، و محمود السماک، نوجوان 17 ساله را به اقدامات تروریستی متهم کرده بودند.

جعفر المقداد 14 ساله، صبح پنجشنبه، در استخری در منطقه عذاری بازداشت شد.

با بازداشت جعفر المقداد، پسر آیت الله شیخ عبدالجلیل المقداد، که به عنوان بخشی از طرح آل خلیفه در خصوص بازداشت نزدیکان «سران سیاسی» صورت گرفته است، شمار بازداشت شدگان خانواده المقداد، به هشت تن رسید که پنج تن از آنان نوجوان هستند.

خانواده المقداد نیز تصریح کردند، تحت فشار قرار دادن این خانواده، با ربودن جعفر المقداد از یکی از استخرهای شنا در منطقه عذاری ادامه دارد.

نیروهای رژیم آل خلیفه، اخیرا به این استخر که جعفر و دوستانش در آنجا حضور داشتند، یورش بردند و آنان را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

شیخ عبدالجلیل المقداد، شیخ محمد المقداد، مصطفی عبدالجلیل المقداد، یوسف رضی المقداد، ابراهیم المقداد، حسین ابراهیم المقداد، جعفر عبدالجلیل المقداد و محمد ابراهیم المقداد، از اعضای خانواده المقداد هستند که با اقدام نظامیان رژیم بحرین بازداشت شده اند.

۱۳۹۲/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...