نسخه چاپی

از سرگیری تحركات احمدی نژاد

عکس خبري -از سرگيري تحرکات احمدي نژاد

محمود احمدی‌نژاد كه پس از خداحافظی با پاستور خانه‌نشین شده و مدت‌ها بود از وی خبری نبود دیروز فعالیتش را از سر گرفت و بر آن شد تا جلساتی را تحت عنوان دولتمردان سابق تشكیل دهد.

به گزارش نما، شبکه ایران نوشت: رئیس جمهور سابق دیروز با برخی وزرا و معاونین سابق خود در ساختمان لادن تشکیل جلسه داد و مسائل روز کشور را بررسی کرد.



پیگیری طرح‌های موجود در دفتر رئیس جمهور از جمله دانشگاه جامع ایرانیان جزو مباحث مطرح شده در جلسه روز گذشته بود.



سایت های نزدیک به دولت سابق نوشتند احمدی‌نژاد و یارانش قصد دارند حلقه سوم تیری‌ها را همچنان حفظ کرده و به این ترتیب در فضای سیاسی اثرگذار جلوه کنند.



موضوعات مطرح شده درجمعی که «دولت در سایه» خوانده می‌شود شاید در حال حاضر چندان سیاسی نباشد اما ساختمان لادن از این قابلیت برخوردار است که به کانون تحرکات حامیان احمدی‌نژاد تبدیل شده و در بزنگاه‌های آینده به خصوص انتخابات مجلس، محل اثرگذاری باشد. اما تحرکات رئیس جمهور سابق و یارانش فقط به ساختمان لادن محدود نماند.



محمود احمدی‌نژاد که این روزها اخبار دانشگاهش در صدر است با همراهی تنی چند از اعضای دولت‌های نهم و دهم، همچون حمید بهبهانی (وزیر اسبق راه و شهرسازی) و علیرضا علی‌احمدی‌ (وزیر اسبق آموزش و پرورش) به محل کار سابق خود یعنی دانشگاه علم و صنعت بازگشت؛ بازگشتی که البته بی‌حاشیه هم نبوده! وی که پس ازماجرای انتقال 16 میلیارد تومان نهاد ریاست جمهوری‌اش برای اولین بار در جمع خبرنگاران حاضر می شد در پاسخ به سؤالات پیرامون این موضوع گفته: دولت دهم پاک است و من در این باره بعداً سخن خواهم گفت.گیرکردن آسانسور حامل احمدی‌نژاد و یارانش در طبقات دانشکده عمران نیز از دیگر حاشیه‌های حضور وی در دانشگاه علم و صنعت بود که وی آن را خاطره‌ای به یادماندنی پس از حضور چندین ساله‌اش در دانشکده عمران دانست.



رئیس جمهور سابق با اشاره به آغاز تدریس‌ در دانشگاه علم و صنعت همچنین تصریح کرده که تغییراتی در دروس تدریسی وی ایجاد می‌شود. احمدی‌نژاد پس از اتمام بازدید از دانشکده عمران، مقابل بنز خود برای شنیدن مشکلات یکی از کارکنان دانشگاه علم و صنعت دقایقی ایستاد و پس از آن سوار خودرو شده و دانشگاه علم و صنعت را ترک کرد.

۱۳۹۲/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...