نسخه چاپی

شبیه‌سازی جنگ ایران و اسرائیل

یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی در فیلم کوتاهی به شبیه‌سازی جنگ ایران و اسرائیل و پیامدهای متعاقب آن پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مشرق، رژیم صهیونیستی در یکی دیگر از اقدامات پروپاگاندای خود به ساخت و ارائه فیلم کوتاهی در خصوص جنگ بین این رژیم و ایران و نیز موضع‌گیری‌های احتمالی آن پرداخت.

این شبیه‌سازی و سناریوی جنگی توسط یکی از روزنامه‌های جناح راستی رژیم صهیونیستی به نام ماکور ریشون تهیه شده است. در این سناریوی جنگی این‌گونه بیان شده است که رژیم صهیونیستی در روزهای 15 و 16 اکتبر سال 2012 به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کرده و آنها را نابود می‌سازد. در پی این حمله باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا نسبت به آن ابتدا اعتراض کرده و سپس سکوت اختیار می‌کند.

از جمله سناریوهایی که در این بازی جنگ لحاظ شده است واکنش‌های ایران به این حمله، سرنگونی یکی از خطوط هوایی مسافربری اسرائیل، موشک‌باران اسرائیل توسط نیروهای حزب‌الله و در عین حال عدم تمایل اسرائیل برای حمله به لبنان یا غزه، و در امان ماندن تأسیسات هسته‌ای اسرائیل می‌باشد. همچنین این حمله سبب می‌شود تا رسانه‌های مختلف جهان از جمله سی‌ان‌ان و فاکس‌نیوز به بازتاب آن بپردازند.

پیشتر نیز رژیم صهیونیستی در اقدام مشابهی برای مظلوم‌نمایی و برانگیختن احساسات مخاطبان خود دست به ساخت فیلم کوتاهی زده بود و در آن «حمله هسته‌ای» نیروی هوایی ایران در سال 2013 به سرزمین‌های اشغالی را به تصویر کشیده بود.

۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...