نسخه چاپی

قالیباف به دیدار خاتمی رفت!

شهردار تهران دیروز به دیدار سید محمد خاتمی رفت. این دیدار یك روز پس از ابقای محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران برای بار سوم صورت گرفت. با وجودی كه مسوولان شهرداری از وقوع این دیدار، ابراز بی‌اطلاع كردند، محمد كریم ایازی، سخنگوی شهرداری تهران به «اعتماد» گفت: «با شناختی كه از آقای قالیباف داریم، بعید نیست او به دیدار اشخاص مختلف برود و با آنها گفت‌وگو كند.»

قاليباف روز يكشنبه نيز در صحن علني شورا از محسن هاشمي رقيب خود به نيكي ياد كرد و گفت: «از وجود آقاي هاشمي در مديريت شهري تهران استفاده خواهد شد.»اينچنين كه مشخص است شهردار تهران با وجود داشتن اكثريت قاطع آراي شوراي چهارم، به ارزش تعامل با اصلاح‌طلبان به خوبي پي برده و ديدار ديروز او با خاتمي در همين راستا ارزيابي مي‌شود.

ديروز همچنين محمد سالاري، نايب‌رييس فراكسيون اصلاح‌طلبان شورا نيز به «اعتماد» اظهار كرد دوران رقابت تمام شده و با انتخاب شهردار جديد، دوران رفاقت آغاز شده است. قاليباف همچنين گفته بود بنده آمادگي همكاري خود را با اعضاي 31 نفره شوراي شهر اعلام مي‌كنم و به دور از هرگونه نگاه سياسي آماده همكاري با يكديگر هستيم. شهرداري تهران نيز آمادگي هر نوع همكاري را با دولت جناب آقاي روحاني دارد.»

۱۳۹۲/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...