نسخه چاپی

تحلیل‌گر نیویورك‌تایمز: نباید فریب «روحانی» را بخوریم !

روژر كوهن، روزنامه‌نگار باسابقه انگلیسی در یادداشتی در روزنامه نیویورك‌تایمز به غرب توصیه كرده است فریب روحانی را نخورد اما به وی فرصت دهد.

به گزارش نما تحلیل‌گر نیویورک‌تایمز: نباید فریب «روحانی» را بخوریم اما باید به او فرصت داد

به گزارش خبرگزاری فارس، «روژر کوهن»، روزنامه‌نگار پرسابقه بریتانیایی در یادداشتی که روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز آن را منتشر کرده است، این انگاره را که «حسن روحانی تغییر دهنده بازی است»، ابلهانه توصیف کرد.

بنابراین گزارش، کوهن تصریح کرد: «نباید با توئیت اخیر روحانی در تبریک روش هاشانا (سال نوی یهودیان) فریب خورد – همان طور که نخست‌وزیر اسرائیل تحت تاثیر آن قرار نگرفته است – و تصور کرد که تغییر بزرگی در راه است.» کوهن در شرایطی این مطلب را نوشته که صحت انتساب توئیت مزبور به رئیس‌جمهور ایران محل ابهام است.

بر اساس گزارش فوق، دلایل زیادی برای تردید نسبت به روحانی وجود دارد: فریب‌کاری‌های سابق ایران، عمق بی‌اعتمادی بین ایران و ایالات متحده و سرمایه‌گذاری ایران بر روی ضدیت با آمریکا که دهه‌هاست ادامه دارد.

با این حال، نویسنده توصیه کرده است که به جای پیش‌داروی در خصوص نیات رئیس‌جمهور جدید ایران، باید به وی فرصت داد و او را امتحان کرد. وی به کنگره آمریکا توصیه کرده است که در تلاش‌های خود برای تنبیه ایران مکث کند.

۱۳۹۲/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...