نسخه چاپی

تبلیغ فیس بوك در شبكه یك !

سریال ارزشی و با كیفیت "نوشدارو" كه این روزها از شبكه یك سیما در حال پخش می باشد ، علیرغم فیلترینگ فیس بوك ، به كرات رواج استفاده از فیس بوك در جامعه ایرانی را نمایش می دهد.

سریال ارزشی و با کیفیت "نوشدارو" که این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش می باشد ، علیرغم فیلترینگ فیس بوک ، به کرات رواج استفاده از فیس بوک در جامعه ایرانی را نمایش می دهد.

در قسمت پخش شده شب گذشته نیز بسان قسمت های قبل اعضای خانواده یک جهادگر که در ایران و انگلیس زندگی می کنند برای ارتباط از شبکه فیس بوک استفاده می کردند و پلاگ این های این شبکه اجتماعی به کرات از تلویزیون پخش شد.

در این مجموعه که به سفارش وزارت جهاد کشاورزی و برای پخش از شبکه اول سیما تولید می شود. هدایت هاشمی، رز رضوی، ساقی عسگری، محبوبه بیات، امیرعلی نبویان، سهند جاهدی، شیوا خسرومهر، سید جواد طاهری بازیگران اصلی این سریال هستند. ضمن آنکه در مرحله جدید اصغر همت، محمود عزیزی، رضا رضوی، نیلوفر شهیدی و علی صالحی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این مجموعه عبارتند از نویسندگان: بنیامین سربندی، جواد اردکانی. دستیار اول کارگردان و انتخاب بازیگر: علی بکائیان. برنامه ریز: علیرضا نجف زاده، مدیر تصویربرداری: عارف نامور، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح گریم: عباس صالحی، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، مجری طرح: فرشته مهدی زاده، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم.

۱۳۹۲/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...