نسخه چاپی

جشن تولد دو استقلالی در تمرین امروز

هافبك تیم استقلال با چهره جدید در تمرین امروز این تیم شركت كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 17:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* امروز تولد خسرو حیدری و آرش برهانی بود و بازیکنان استقلال کیک کوچکی برای این دو بازیکن تهیه کردند و در رختکن کمپ سرود «تولد تولد» خواندند. سروصدای بازیکنان استقلال آنقدر زیاد بود که نگاه همه را به خود جلب کرده بود.

* خسرو حیدری پس از پایان جشن تولد کمپ استقلال را ترک کرد. این بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل ذوب‌آهن به میدان برود.

* هاشم بیک‌زاده که از ناحیه بینی مصدوم شده بود امروز با ماسک در تمرین حضور پیدا کرد تا بتواند با آبی‌پوشان تمرین کند. همانطور که دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال عنوان کرده بود این بازیکن اگر در ترکیب استقلال قرار بگیرد با ماسک ویژه به میدان خواهد رفت.

* جواد نکونام، امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده پیش از آغاز تمرین،‌ بازی تنیس فوتبال انجام دادند.

* امیر قلعه‌نویی به مدت 10 دقیقه در ابتدای تمرین برای شاگردان خود صحبت کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش به بازیکنان گفت: دربی را برای همیشه فراموش کنید چون 2 بازی حساس در پیش داریم. هر چیزی که در دربی اتفاق افتاد تمام شد و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم. تمام تمرکز شما باید برای دیدار مقابل ذوب‌آهن و بوریرام تایلند باشد.

* مهدی رحمتی با تاخیر و هنگام صحبت امیر قلعه‌نویی در کمپ حضور پیدا کرد.

* شاهرخ بیانی از انتشار رابطه سرد با برادرش و اینکه گفته‌ می‌شد در تمرین روز گذشته نمی‌خواسته با شاهین روبرو شود ناراحت بود. شاهین بیانی همانند روز گذشته به تمرین آمد و مستقیم به سمت شاهرخ برادرش رفت و با او دست داد تا به شایعات پایان دهد.

*‌ دکتر نوروزی دقایقی با هاشم بیک‌زاده در مورد ماسک صورتش صحبت کرد.

* سیاوش اکبرپور همچنان به دلیل مصدومیت در تمرین شرکت نمی‌کند و او نیز همانند خسرو حیدری دیدار مقابل ذوب‌آهن را از دست داده است.

* پژمان منتظری هم سه اخطاره است و در سفر استقلال به اصفهان این تیم را همراهی نمی‌کند.

* حدود 70 نفر از هواداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان این تیم بودند. آنها دو بنر بزرگ از امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی را با خود به کمپ آورده بودند که روی یکی از بنرها نوشته شده بود: "قهرمانی بدون امیر خان، آرزویی بیش نیست".

* منصور پورحیدری، شاهرخ و شاهین بیانی، سیروس دین‌محمدی و مهدی فنونی‌زاده در تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند.

* محور تمرین آبی‌پوشان تمرین آقاوسط، بازی‌سازی از خط دفاع، بردن توپ به کناره‌ها و ارسال از جناحین بود.

* امیر قلعه‌نویی نیز در تمرین آقاوسط حضور داشت و در گروهی که سرمربی استقلال حضور داشت کری جالبی بین بازیکنان راه افتاده بود.

* در تمرین حمل توپ به جناحین امیر قلعه‌نویی بارها به بازیکنان تذکر می‌داد و از مدافعان می‌خواست هنگام حمله حضور داشته باشند.

* در حالی که تمرین استقلال در سکوت کامل در حال پیگیری بود به یک‌باره تعدادی از تماشاگران استقلال خودشان را به کمپ رساندند و سرودهایی در وصف امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال خواندند. آنها شعار "ما امیر خان هستیم و حالا حالاها قهرمانیم" و "تک مربی فوتبال ایران" را برای سرمربی استقلال خواندند. قلعه‌نویی هم بارها به ابراز احساسات هواداران استقلال پاسخ داد.

* با توجه به اینکه فردا ساعت 12:30 استقلال به سمت اصفهان حرکت می‌کند و هم اینکه برای دیدار برگشت مقابل بوریرام تایلند تمرینی در تهران نخواهند داشت و جمعه‌ شب به تایلند سفر می‌کند هواداران استقلال این تیم را بدرقه کردند. استقلال اگر موفق به عبور از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود یک هفته پس از آن در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی با برنده اف سی سئول کره جنوبی و الاهلی عربستان روبرو می‌شود و به همین دلیل این احتمال وجود دارد استقلال از جمعه 22 شهریور تا 31 شهریور در تهران حضور نداشته باشد.

*‌ هرگاه فرهاد مجیدی موفق به گلزنی می‌شد از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار می‌گرفت.

استقلال در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 20 روز پنجشنبه هفته جاری در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

۱۳۹۲/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...